آذربایجاناخبارایرانعمومی

برگزاری مسابقه شعر، موسیقی، مقاله، دلنوشته، نقاشی و کلیپ یادواره سردار بزرگ مقاومت در باکو

به همت رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو مسابقه شعر، موسیقی، مقاله، دلنوشته، نقاشی و کلیپ بمناسبت یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، بر اساس فراخوان اعلامی تعداد قابل توجهی از آثار مختلف هنری و ادبی درباره رشادت و فداکاری های این سردار بزرگ مقاومت و اسوه عدالت خواهی و مبارزه با ظلم و استکبار به نمایندگی فرهنگی کشورمان در باکو واصل گردیده که از سوی هیئت داوری در رشته های مختلف آثار برگزیده انتخاب و طی مراسمی در محل خانه فرهنگ شهریار رایزنی فرهنگی ایران در باکو به نفرات برتر جوایز و لوح های تقدیر اهداء خواهد گردید.

مهلت ارسال آثار تا پایان روز دوشنبه ۷ بهمن ماه ۱۳۹۸ بشماره واتساپ ۰۵۵۶۷۴۲۶۶۹ و به آدرس ایمیل madaniyyat_markazi@yahoo.com می باشد.

لازم به ذکر است، همزمان با شهادت حاج قاسم سلیمانی مردم جمهوری آذربایجان ضمن حضور در مراکز و نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران و حسینیه ایرانیان مقیم باکو، مراتب همدردی، تسلیت و محکومیت این اقدام تروریستی را اعلام نموده بودند و با سروده ها، مداحی ها و دلنوشته ها، مراتب عشق و علاقه خود را به سردار رشید اسلام ابراز نموده بودند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا