آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانروسیهعمومی

برگزاری مراسم جشن نوروز 1401 در روسیه

مراسم جشن نوروز 1401 با حضور هنرمندان ایرانی در روسیه برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مراسم جشن نوروز 1401 شامل نمایشگاه عکس نوروز در ایران و روزهای فرهنگ و هنر ایران، 26 اسفندماه تا 4 فروردین‌ ماه سال آینده در مسکو برگزار می‌شود.

با همکاری اداره‌ کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور و به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در روسیه و با همکاری دانشگاه هنر اسلامی تبریز و شهرداری تهران و مراکز فرهنگی در روسیه، مراسم جشن نوروز 1401 شامل نمایشگاه عکس نوروز در ایران و روزهای فرهنگ و هنر ایران در مسکو برگزار می‌شود.

گروه موسیقی سنتی سروش مولانا به خوانندگی مهیار شادروان و مهدی آقابیگی، مجری توانمند کشورمان در مراسم جشن ویژه ایرانیان مقیم در کنسرواتوار چایکوفسکی، موزه فرهنگ موسیقی و افتتاحیه روزهای فرهنگ و هنر ایران به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

همزمان نمایشگاه روزهای فرهنگ و هنر ایران با حضور هنرمندان دانشگاه هنر تبریز در رشته‌های سفالگری، منبت کاری، چرم، قلمزنی، فرش ، معرق چوب و نمایشگاه عکس نوروز در ایران برگزار خواهد شد.

بنابر این گزارش،‌ مراسم جشن نوروز 1401 (26 اسفندماه تا 4 فروردین‌ماه سال آینده) با حضور هنرمندان ایرانی در مسکو برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا