آذربایجاناخبارایرانعمومی

برگزاری اولین پیش همایش کنگره بین المللی نظامی گنجوی در تبریز

اولین پیش همایش کنگره بین المللی نظامی گنجه ای (گنجوی) که به اجلاسیه دبیران و معلمان زبان و ادبیات فارسی استان آذربایجان شرقی اختصاص داشت روز پنجشنبه سی ام آذر ماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدعلی آل هاشم نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه تبریز و مسئولین برگزار کننده همایش در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش تبریز برگزار شد.

 

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از روابط عمومی کنگره بین المللی نظامی گنجه ای (گنجوی)، در این اجلاسیه که با حضور پرشور دبیران و معلمان زبان و ادبیات فارسی استان آذربایجان شرقی برگزار شد، اساتید ادبیات فارسی استان آذربایجان شرقی از جمله دکتر احمدی و سایر برگزار کنندگان کنگره به سخنرانی و شعرخوانی پرداختند.

گفتنی است اجلاسیه های بعدی کنگره بین المللی نظامی گنجه ای (گنجوی) نیز در دانشگاه های تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی و اجلاسیه اساتید خارجی هم در ششم اسفند ماه در سالن اصلی کنگره برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است کنگره بین‌المللی نظامی گنجه ای (گنجوی) هفتم اسفند ماه سال جاری با حضور ادبا و اندیشمندان ایرانی و سایر کشورها از جمله جمهوری  آذربایجان، ترکیه، تاجیکستان، عراق، سوریه و مصر در تالار تربیت معلم تبریز برگزار می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا