آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانتحليل هاعمومی

برش و بازنوشتی نو از یادداشتی دیرین/ تحلیل

قدس، برای ما آرمان است نه تاکتیکی ریاکارانه برای ساختن امپراطوری ایرانی. ما اگر به فکر امپراطوری بودیم که کمک می‌کردیم شاه بشود امپراطور.

پایگاه خبری حقایق قفقاز/ قدس، برای ما آرمان است نه تاکتیکی ریاکارانه برای ساختن امپراطوری ایرانی. ما اگر به فکر امپراطوری بودیم که کمک می‌کردیم شاه بشود امپراطور. و حالا به جای جمهوری اسلامی، محروساتی داشتیم جواهرنشان و مخملین موکب به نام امپراطوری آریامهری. در ردیف مملکه العربیه السعودیه و مملکه الاردنیه الهاشمیه. ما حتی به فکر خلافت هم نیستیم که اگر بودیم نقشه ثغورمان، سیاه بود. ما یک آرمان بلندیم و در پی #فتح_قلل_معنوی_جهان‌.

قدس، برای ما نئوعثمانیرم نیست که بخواهیم ممالک و جماهیر عربی را به هم بدوزیم و با اندکی قفقاز بکنیمش عثمانی نوین. ما از روزی که #آرمان_قدس را اعلام کردیم، نه با اسراییل مراودات تجاری آشکار و پنهان داشته‌ایم و نه او را به رسمیت شناخته‌ ایم. سیاستی که قدس و فلسطین برایش تاکتیک است، مردان سیاستش ریاکارند. و ما مریدان آرمانیم.
روزی که حضرت روح‌الله روحی فداه، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام قدس ممتاز کرد، در داخل ایران هم برای بسیاری غیرقابل باور بود که روزگای برسد که همه جهان مسئله شان بشود قدس. و حالا شده است. این بشارتی است بر #پایان_اسراییل از پی دو فساد بزرگ در زمین. لَتُفْسِدُنَّ فِی الْأَرْضِ مَرَّتَیْنِ وَ لَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبِیراً.
ما قدس را خواهیم گرفت و در آن نماز خواهیم خواند. وَ لِیَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ کَما دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَ لِیُتَبِّرُوا ما عَلَوْا تَتْبِیراً. آرمان قدس برای ما مبشّر ظهور است. و ظهور، امری حتمی و قطعی است. وَ لَنْ تَجِدَ لِسُنَّةِ اللَّهِ تَبْدیلاً.
چندسال قبل، اسراییل نقشه منتشر کرد و جولان را آورده جزو خاک اسراییل. آمریکا، حاجی و ابومهدی را ترور کرد و با تحریم‌های کمرشکن ملت یران را در تنگنا قرار داد تا حبهه مقاومت را از کار بیندازد. و نیفتاد. و نخواهد افتاد که بر عکس آن خواهد شد و دولت مجعولشان خواهد مرد. یهود، دیری است از این نقشه‌ها می‌کشد برای ساختن اقالیم قومی و مذهبی و پشت بندش دیاسپورایی برای هرکدام راه می‌اندازد. اما گفتمان جهان اسلام امروزه شده #گفتمان_امت. و این یعنی پایان #دولت_سامری.
امروز و امسال با آشکارگی راز موضع صریح چند سال پیش رهبر انقلاب مبنی بر بایستگی مسلح شدن کرانه باختری را دیدیم. قدس شریف در کرانه غربی است.
بار دیگر می گویم،
از تحلیل های پوزیتیویستی که بگذریم؛ #قبه_الصخره جایی است که رسول خدا (ص)، ابلیس را سر خواهد برید.

مهدی_نعلبندی / دارالولایه تبریز/ ۸ اردی‌بهشت ۱۴۰۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا