آخرین اخبارآذربایجاناخبارترکیهعمومی

بررسی همکاری‌های نظامی و فنی ترکیه و جمهوری آذربایجان

در دیدار “ذاکر حسن  اف ” وزیر دفاع جمهوری آذربایجان و ” اسماعیل دمیر ” رییس کمیته  صنایع دفاعی ترکیه و هیات  همراه همکاری های نظامی و فنی دو کشور بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از وزارت دفاع  جمهوری آذربایجان، در این دیدار موضوعات مهم همکاری های نظامی و  فنی دوجانبه و راهکارهای اجرای پروژه های مشترک جدید با در نظر گرفتن  روشهای جدید انجام عملیات  رزمی مدرن،  مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر دفاع جمهوری آذربایجان همکاری های نظامی و فنی دوجانبه این کشور و  ترکیه را موفقیت آمیز عنوان و اعلام کرد این کشور توجه بیشتری به  تقویت تجهیزات نظامی نیروهای خود خواهد کرد.

بنا به این گزارش، مجهز شدن  ارتش جمهوری آذربایجان به مدرن ترین سلاح ها و تجهیزات نظامی امکان دستیابی به فن اوری اطلاعات پیشرفته کنترل مخفیانه و عملیاتی نیروهای نظامی را فراهم خواهد کرد و همچنین به افزایش قدرت مانور و به طور کلی اثربخشی قدرت رزمی  ارتش کمک خواهد کرد.

رییس کمیته صنایع دفاعی ترکیه را  در این سفر جمعی از مقامات بلندپایه این کمیته و نیز مسوولان برخی شرکت های صنایع دفاعی این کشور از جمله ” STM ” ، ” ROCKETSAN” ، ” HAVELSAN” و ” ASELSAN ” همراهی کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا