آذربایجاناخباراردبیلایرانعمومیقره باغقره باغویژه

بازتاب بیانات اخیر حضرت آیت الله عاملی در رسانه های جمهوری آذربایجان

خبرگزاری های اوراسیا و اوقات جمهوری آذربایجان، بیانات حضرت آیت الله عاملی در مراسم شب نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مورد شیطنت های رسانه ای اخیر و برخی معاندان در فضای مجازی علیه جمهوری اسلامی ایران را منتشر کردند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، خبرگزاری آوراسیا نوشت؛ آیت‌الله سیدحسن عاملی، امام جمعه اردبیل در مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان به شیطنت های رسانه ای اخیر و برخی معاندان در فضای مجازی اشاره نموده و اعلام داشتند: «مردم آذربایجان برادر ما هستند و جمهوری اسلامی ایران همیشه پشتیبان مردم جمهوری آذربایجان است. ارامنه اشغالگر هستند و باید از قره باغ خارج شوند».

همچنین پرتال خبری «اوقات.کم» نوشت: آیت‌الله سیدحسن عاملی، امام جمعه اردبیل در مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان اعلام نمود: «ایران و جمهوری آذربایجان را هیچ گاه نمی شود از هم جدا کرد. ملت ایران و آذربایجان یک ملت در دو دولت هستند. تاریخ، مدنیت، دین، مذهب، زبان، لهجه، اجداد، قبایل، شخصیت های فرهنگی، شعراء، فقهاء، مراجع تقلید، سرداران و حماسه های گذشته مان و… همگی یکی هستند. عزت آنها عزت ماست. درد و رنج آنها درد و رنج ماست، اشغال قره باغ غصه بزرگی در قلب ماست. با اشغال قره باغ احساس می کنیم خاک خود ما غصب شده است. اپوزیسیون آذری که این روزها در جمهوری آذربایجان، غوغای رسانه ای علیه ایران به پا کرده اند، لطفا این را هم بنویسند، که دهمین ایالت آمریکا حکومت مجعول قره باغ را به رسمیت شناخت و رئیس سنای آمریکا نیز آن را امضا کرد! بنویسند که تمام بودجه حکومت مجعول قره باغ توسط آمریکا تامین می شود و بنویسند که آمریکا به آنجا ویزا صادر می کند، و بنویسند که آمریکا مانع از اجرای چهار قطعنامه شورای امنیت در خصوص قره باغ شده است و ملت آذربایجان حتما دقت کنند که چرا صحنه گردانان امروز آذربایجان علیه ایران کلمه ایی از جنایات آمریکا درباره ی قره باغ را به زبان و به قلم نمی آورند؟ و چرا نمی نویسند که آمریکا عامل اصلی اشغال قره باغ است».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا