آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومیگرجستان

اهدای کمک غذایی سفارت ایران به مسلمانان نیازمند گرجستان

سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس طی مراسمی با حضور جناب سفیر، بسته‌های کمک‌های غذایی کشورمان را به نیازمندان مسلمان گرجستان اهدا کرد

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس، امروز، طی مراسمی با حضور محمود ادیب سفیر، زازا واشاقمادزه، مشاور نخست وزیر و رئیس آژانس دولتی امور ادیان و رهبران مسلمانان سنی و شیعه گرجستان بسته‌های کمک‌های غذایی جمهوری اسلامی ایران را به نیازمندان مسلمان گرجستان اهدا کرد.

محمود ادیب در ابتدای این مراسم که در محل مسجد جامع تفلیس برگزار شد طی سخنانی گفت: هدف برنامه امروز، ارسال پیام ماه مبارک رمضان، یعنی تقویت روحیه همبستگی و عطوفت و لزوم توجه به نیازمندان و محرومان است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران ضمن تمجید از رویکرد دولت گرجستان برای ترویج همزیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان الهی گفت: یر این باورم اینگونه اقدامات موجب تقویت مراودات و پیوندهای بین دو ملت ایران و گرجستان و تقویت حس همکاری بیشتر بین دو کشور خواهد شد.

رئیس آژانس دولتی امور ادیان گرجستان نیز طی سخنانی با قدردانی از اقدام سفارت جمهوری اسلامی ایران، ابراز امیدواری کرد که ابتکار ایران، الگویی برای دیگر کشورها در حمایت از محرومان و نیازمندان شود.

در ابتدای این مراسم، رامین ایگیدوف، رئیس بخش شیعیان اداره مسلمانان گرجستان و اعتبار امین اف، مفتی اهل سنت شرق گرجستان نیز طی سخنانی از اهدای بسته های مواد غذایی از سوی جمهوری اسلامی ایران به نیازمندان مسلمان گرجی قدردانی کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا