آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعکسعمومیگرجستان

انتقاد فعال آذربایجانی از سکوت غرب گرایان در برابر جنایات صهیونیست ها

یکی از فعالان مجازی در آذربایجان، با انتشار تصاویری از کودکان مظلوم غزه در زیر بمباران رژیم صهیونیستی، به انتقاد از سکوت سازمان های غرب گرا پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، جاوید قربان اف، فعال دیندار آذربایجانی، در صفحه شخصی خود با انتشار تصویر  دردناکی از کودک فلسطینی بر روی خرابه های بمباران شده توسط صهیونیست ها و نیز عکسی دردناک تر از فرار دختر خردسال فلسطینی که برادر کوچک ترش را در بغل دارد، خطاب به غربگرایان نوشت: « ای سازمان هایی که تحت عنوان آزادی زنان در گرجستان به فرو پاشاندن خانواده ها مشغولید، چرا بر روی جنایات علیه خانواده های بمباران شده و زیر آوار مانده در غزه چشمتان را می بندید؟ ای سازمان هایی که با فریاد «ازدواج زود هنگام»، دامنتان را به روی سرتان می کشید (بی حیایی می کنید)، چرا بخاطر بی گناهانی که در خردسالی با تسلیحات سنگین کشته می شوند، صدایتان در نمی آید؟

درد این سازمان ها حق و عدالت نیست. دردشان پول درآوردن و تبلیغ فرهنگ کسانی است که این جنایات را مرتکب می شوند. قامتتان زیر خاک برود(بمیرید و زیر خاک دفن شوید). یاسین تان را رامین ایگیدوف (رییس سازمان روحانیت گرجستان که مورد حمایت دولت غربگرای گرجستان است) بخواند. لیاقت شما در همین حد است. »

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا