آخرین اخبارآذربایجاناخباراردبیلایرانخطبه هاعمومی

امام جمعه موقت اردبیل: نباید اجاره داد تا دشمن به اهداف شوم خود دست پیدا کند

امام جمعه موقت اردبیل با اشاره به لزوم هوشیاری و آگاهی در برابر اقدامات و توطئه‌های دشمنان گفت: نباید اجاره داد تا دشمن به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، آیت الله علی فروغی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اردبیل با اشاره به اقامه اولین نمازجمعه توسط آیت الله طالقانی اظهار کرد: اقامه نماز جمعه نعمت معنوی جمهوری اسلامی است.

وی افزود: نماز عالی‌ترین قدرت برای مومنان به صورت هدفمند و اصلاح رابطه انسان با پروردگار متعال است.

امام جمعه موقت اردبیل نماز جمعه را مهم‌ترین عبادت جمعی دانست و بیان کرد: عبادت جمعی شعائر است و یکی از مسائلی که باید در عبادت جمعی در جامعه اسلامی به آن توجه شود، فقرزدایی است.

وی در ادامه اذعان داشت: مردم امروز به اقدامات و برنامه‌های رئیس جمهور منتخب امید دارند و نباید رئیس جمهور منتخب اجازه دهد که امید مردم به یاس تبدیل شود.

فروغی به اقدامات دشمن برای ناامید کردن مردم تاکید کرد و گفت: امروز عدالت اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم باید مهم‌ترین برنامه رئیس جمهور منتخب باشد تا امید مردم محقق شود.

وی ادامه داد: امیرالمومنان علی(ع) در نامه با مالک اشتر بر لزوم مهر و محبت به مردم تاکید کرد و گفت؛ مالک، باید همانند آب جاری باشی تا مردم از تو بهره‌مند شوند.

امام جمعه موقت اردبیل، انتخاب و مدیریت صحیح منابع انسانی را ضروری دانست و اظهار داشت: پروردگار متعال در قرآن، قوی بودن و آینده نگری را از شاخصه‌های منابع انسانی برای مدیریت جامعه اسلامی دانسته است.

وی تاکید کرد: مسائل و مشکلات کنونی جامعه ناشی از عدم مدیریت و انتخاب نامناسب منابع انسانی است چرا که مدیران مناسبی انتخاب نشده‌اند.

فروغی سوء مدیریت را عامل ایجاد مشکلات اقتصادی، معیشتی و … در جامعه دانست و بیان داشت: مدیریت صحیح و آینده‌نگری می‌تواند بسیاری از مشکلات کنونی را رفع کند.

امام جمعه موقت اردبیل به لزوم هوشیاری و آگاهی در برابر اقدامات و توطئه‌های دشمنان تاکید کرد و گفت: نباید اجاره داد تا دشمن به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا