آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

ارگان غیررسمی ریاست جمهوری آذربایجان و تبلیغات برای حمله نظامی رژیم صهیونیستی به ایران

سایت ینی مساوات که به عنوان ارگان غیررسمی ریاست جمهوری آذربایجان فعالیت می کند، در ادامه تبلیغات برای توجیه حرکت های موذیانه ضدامنیتی رژیم صهیونیستی ضد ایران، به نقل از قابیل حسینلی، تحلیلگر و استاد دانشگاه نوشت : « ضربه زدن اسراییل با هواپیماهای جنگنده به مراکز هسته ای ایران، از امور داخلی اسراییل است!!»

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، ینی مساوات به نقل از قابیل حسینلی با تلاش برای واقعی نشان دادن اتهامات رژیم صهیونیستی به ایران مبنی بر ساخت بمب اتمی در آینده نزدیک، نوشت: « در تاکیدات اسراییل، سهمی از واقعیت وجود دارد. ایران در این اواخر خود را در مناسبات بین المللی ساکت و متوجه امور داخلی خود نشان می دهد. علاوه بر این، ایران اعلام کرده بود که شمار سانتریفوژها را افزایش داده است. رسیدن تهران به تولید اورانیوم کاملا غنی شده نیز واقعی به نظر می رسد. می توان نگرانی اسراییل را درک کرد. زیرا، ایران دائم بر حذف اسراییل از روی زمین تاکید می کند. در این شرایط، اسراییل نیز حق دارد تدابیر لازم را بیاندیشد و در این مساله، دولت هایی وجود دارند که از اسراییل دفاع خواهند کرد.»

این تحلیلگر باکو افزود: « ناتوانی آژانس بین المللی انرژی اتمی از بازدید مراکز هسته ای موجود در زیر کوه های ایران، اوضاع را پیچیده تر می کند. از این رو، در سخنان وزیر خارجه اسراییل مبنی بر نزدیک شدن ایران به ساخت بمب اتم، حقیقت وجود دارد. ضربه زدن اسراییل با هواپیماهای جنگنده به مراکز هسته ای ایران، از امور داخلی اسراییل است!! پیش بینی این از الان سخت است.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا