آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعکسعمومیقفقاز جنوبی

ادامه تبلیغات و زیرسازی هویتی برای تداوم سیاست تغییر هویت شیعی در جمهوری آذربایجان/ تصاویر

یک انجمن صهیونیستی در راستای تغییر هویت شیعی در جمهوری آذربایجان، همایش ویژه ای در استراسبورگ برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از آذرتاج، در تداوم تبلیغات و زیرسازی های هویتی برای تغییر هویت و فرهنگ شیعی جمهوری آذربایجان، انجمن صهیونیستی «آلزاس – اسراییل»، اقدام به برگزاری همایشی تحت عنوان “آذربایجان؛ پل میان شرق و غرب؛ چندفرهنگ گرایی – یهودیان کوهستانی» در شهر استراسبورگ نمود.
این همایش با حضور «ژرار کاردون»، نویسنده موسسه ارتباطات و بازاریابی و رییس “انجمن راین” برگزار شد.

ژاک زوکر، رییس انجمن “الزاس – اسراییل” بر اهمیت برگزاری این همایش توسط انجمن تحت ریاست خود تاکید کرد.
ژرار کاردون نیز درباره سفرهایش به جمهوری آذربایجان خاطره گویی کرد و درباره موقعیت جغرافیایی جمهوری آذربایجان بطور مبسوط گزارش داد و تاکید کرد که تساهل و چندفرهنگ گرایی موجود در جمهوری آذربایجان الگوی مناسبی برای دنیاست!
ژرار کاردون تاکید کرد شناساندن جمهوری آذربایجان به مردم فرانسه خیلی ضروری است. کاردون با ارایه اطلاعات مبسوط درباره جامعه یهودیان جمهوری آذربایجان گفت در این کشور به ادیان مختلف و پیروان آنها احترام فراوانی گذاشته می شود و میراث فرهنگی آنها حفظ و نگهداری می شود.
فخرالدین اسماعیل اف، نماینده دائمی و سفیر جمهوری آذربایجان در شورای اروپا از برگزار کنندگان این همایش تقدیر کرد و گفت آذربایجان به لحاظ تاریخی محل زندگی ملت ها و ادیان مختلف بوده است.
کارول زلنسکی، معاون شهردار استراسبورگ در امور مشارکت و ابتکارات شهروندان نیز گفت: «گفتگو در باره ارزش های چندفرهنگ گرایی و تساهل و مبادلات مسالمت آمیز میان فرهنگ ها و نگاه های مختلف، در شرایط وخیم جهانی موجود اهمیت زیادی دارد.»
در این مراسم، ژرار کاردون نسخه هایی از کتاب خود با عنوان «زن رام نشدنی قفقاز» را که درباره زنان جمهوری آذربایجان نوشته شده است، امضاء کرده، به شرکت کنندگان هدیه داد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا