آذربایجاناخبارعمومی

اجرای طرح رژیم صهیونیستی با عنوان «تکون اولام میکرز» در جمهوری آذربایجان

با همکاری بزرگترین شرکت تلفن همراه جمهوری آذربایجان، «آذرسل» و سفارت رژیم صهیونیستی در باکو ، اجرای طرح رژیم صهیونیستی با عنوان «تکون اولام میکرز» «TOM» ، «Tikkun Olam Makers» در جمهوری آذربایجان آغاز شد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از خبرگزاری رسمی آذرتاج، مراسم رونمایی از طرح برقراری ارتباط میان مخترعان  و معلولان نیازمند به کمک برای یافتن راه های حل مشکلات این نیازمندان، با مشارکت شرکت «آذرسل» و سفارت اسراییل در باکو برگزار شد.

براساس این طرح، از سایت اینترنتی TOM در جمهوری آذربایجان به آدرس http://tombaku.barama.az/   طی مراسمی در مرکز حیدرعلی اف باکو رونمایی شد.

در این مراسم، مسئولان شرکت «آذرسل» ، «اتحادیه اجتماعی توسعه منطقه ای» ، «پاشا بانک» ، مرکز توسعه کودکان «جوی» JOY ، دانشگاه مهندسی باکو ، مرکز رسانه ای آکادمی ورزش جمهوری آذربایجان، وزارت کار و تامین اجتماعی این کشور و «آویتال روزنبرگ»، کاردار رژیم صهیونیستی در باکو بر اهمیت اجرای طرح  «TOM» ، «Tikkun Olam Makers» در جمهوری آذربایجان تاکید کردند. براساس این طرح، از مخترعین در جمهوری آذربایجان خواسته شده است طرح های خود را درخصوص بهبود زندگی معلولان تا روز ۲۸ فوریه به مرکز TOM  رژیم صهیونیستی ارسال کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا