آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

آیت الله عاملی: ایران وطن مادری تمام آذری‌های جهان است

امام جمعه اردبیل: دولت جمهوری آذربایجان توجه کند ایران، وطن مادری تمام آذری‌های جهان و «بابا توپراقی» آنها است

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، آیت الله سید حسن عاملی امام جمعه اردبیل در بخشی از خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: این روزها در جمهوری آذربایجان کانال‌های تلویزیونی و مدیاها (رسانه‌ها) را مجبور کرده‌ اند به ایرانی و ایرانی‌ها فحش بگویند. یک آذری تحصیل کرده از کشور آذربایجان با من تماس گرفت و گفت آقا من می‌خواهم مثل این فحش‌ها را در بیانی از امیرالمومنین به شما بگویم تا آن را در خطبه بیان کنید تا ایرانی‌ها به ملت ما بدبین نشوند.

وی افزود: امیرالمومنین (ع) فرمود اگر شما را مجبور کردند که به من فحش بگویید فحش بگویید ولی از من برائت نجوید، فحش شما برای من مقامات است و برای شما نجات و رهایی. من از فهم و بصیرت این آذری آن قدر خوشحال شدم که اگر بال داشتم پرواز می کردم و با این فهم و بصیرت همه چیز تمام شد.

خطیب جمعه اردبیل افزود: دولت جمهوری آذربایجان توجه کند ایران، وطن مادری تمام آذری‌های جهان و «بابا توپراقی» آنها است و هیچ انسانی نه مادرش را فراموش می‌کند نه به مادرش پشت می‌کند و نه کینه مادر را به دل می‌گیرد و نه کسی می‌تواند محبت مادر را از دل او بیرون کند، هر کس می‌خواهد فرزند را به مادر بدبین کند فقط خود را به زحمت می‌اندازد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا