آخرین اخبارآذربایجاناخبارایران

آغاز رای گیری انتخابات ریاست جمهوری ایران در جمهوری آذربایجان

 رای گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران امروز ( جمعه ) صبح ساعت هشت به وقت محلی در حوزه انتخاباتی جمهوری آذربایجان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از ایرنا ، رای گیری این دوره انتخابات ریاست جمهوری در محل مدرسه ایرانیان مقیم باکو پایتخت جمهوری آذربایجان و نیز در سرکنسولگری کشورمان در جمهوری خودمختار نخجوان تا ساعت شش به وقت محلی ادامه خواهد داشت .

” سید عباس موسوی ” سفیر جمهوری اسلامی ایران ، ” سید علی اکبرر اجاق نژاد ” نماینده ولی فقیه در جمهوری آذربایجان در اولین دقایق آغاز انتخابات در کنار صندوق اخذ رای حاضر شده و به  نامزد مورد نظر رای دادند .

سفیر کشورمان قبل از آغاز این انتخابات در باره آماده شدن همه تمهیدات  لازم برای برگزاری یک انتخابات خوب و  پرشور خبر داد .

آغازسیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در حوزه جمهوری آذربایجان

  موسوی اظهار داشت : کلیه  عوامل اجرایی و نظارتی و نیز عوامل سر صندوقهای این انتخابات تعیین شده اند و جلسات متعددی در این زمینه برگزار کرده ایم و در فضای مجازی نیز سعی کردیم تا از هموطنان دعوت کنیم در این روز پرشکوه 28 خرداد حاضر باشند و ما نیز اقدامات لازم را در این راستا انجام دادیم.

انتخابات ریاست جمهوری ایران در حوزه انتخاباتی جمهوری آذربایجان با رعایت همه پروتکلهای بهداشتی برگزار می شود .

آغازسیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در حوزه جمهوری آذربایجان

   ” سید احمد حسینی ” سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جمهوری خودمختار نخجوان نیز  اعلام  کرد، همه شرایط برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نخجوان، با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی، فراهم است .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا