آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعکسعمومیقره باغ

انتشار کتاب “آذربایجان پیروز” از سوی نویسنده صهیونیستی/ تصاویر

در چارچوب سیاست فریب صهیونیستی، یک نویسنده اسرائیلی کتابی تحت عنوان "آذربایجان پیروز" برای جمهوری آذربایجان نوشت!

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از آذرتاج، مراسم رونمایی از کتاب “آذربایجان پیروز” ( مظفّر آذربایجان) در موزه تاریخ جمهوری آذربایجان برگزار شد.
این کتاب را «میخاییل سالمان»، عضو اتحادیه نویسندگان رژیم صهیونیستی و عضو افتخاری اتحادیه نویسندگان جمهوری آذربایجان نوشته است.

در این کتاب، اشعاری درباره تاریخ و فرهنگ و هنر جمهوری آذربایجان به چشم می خورد.
آذرتاج افزوده است که اشعار میخاییل سالمان که مولف کتاب شعر “به عشق آذربایجان” نیز است، در نشریات رژیم صهیونیستی، جمهوری آذربایجان، اوکراین، آمریکا و آلمان نیز منتشر می شود.
در مراسم رونمایی این کتاب که به مناسبت 30 سالگی برقراری روابط جمهوری آذربایجان و رژیم صهیونیستی و 15 سالگی تاسیس انجمن دوستی آذربایجان – اسراییل (آذیز Azİz ) برگزار شده بود، اعضای این انجمن و اساتید دانشگاه حضور داشتند.
در این مراسم، «نائله ولی خانلی»، مدیرکل موزه تاریخ جمهوری آذربایجان، فرهاد جبار اف، مدیر اجرایی این موزه، راسیم موسی بیگف و سویل میکائیل اوا، نمایندگان مجلس جمهوری آذربایجان، فواد آخوندوف، کارشناس تاریخ، اوکتای میرقاسم اف، کارگردان و لئو اسپیواک، رییس آذیز سخنرانی کردند و میخاییل سالمان، نویسنده کتاب “آذربایجان پیروز” از شرکت کنندگان قدردانی به عمل آورد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا