آخرین اخبارآذربایجاناخبارعمومی

بازداشت رئیس شرکت «باکو استیل کمپانی»

راسم محمد اف رئیس شرکت «باکو استیل کمپانی» در جمهوری آذربایجان بازداشت شده است.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از منابع خبری جمهوری آذربایجان، راسم محمد اف رئیس شرکت «باکو استیل کمپانی» بازداشت شده و ماموران مالیاتی و انتظامی در تمام کارخانه های تحت کنترل راسم محمد اف مشغول انجام بازرسی هستند.

انتظار می رود سرانجام صنعت «متالورژی» که سالها در انحصار وی بود از انحصار الگارشی رها شود. نام راسم محمد اف سال هاست که در مطبوعات جمهوری آذربایجان است. اقدامات وی از جمله حمله به کارخانه های متعلق به سایر کار آفرینان، تصرف اجباری کارخانه ها از برادران ذوالفقارلی و دیگران، تخریب کوره ها در این موسسه ها و تخریب خطوط تولید باعث رکود عمومی در این بخش شده است.

تابستان گذشته، سرویس امنیت دولتی، دادستانی کل و اداره کل رسیدگی به جرائم مالیاتی تحقیقی را در مورد شرکت فولاد باکو آغاز کردند. گزارش شده است که این تحقیقات هم به مسائل مالیاتی و هم به دسیسه هایی که سالها توسط راسم محمد اف صورت گرفته مربوط بوده است.

علاوه بر این رامین کریم اف مدیر تولید و چنگیز حسن اف مدیر مالی این کارخانه توسط سازمان های اجرای قانون مورد بازجویی قرار گرفتند. بر اساس اطلاعات موجود، موسسه های تحت نظارت راسم محمد اف بیش از یک میلیون منات بدهی مالیاتی دارند.

همچنین گفته می شود دلیل این که راسم محمداف دست از کارهای غیر قانونی خود برنداشته این است که قضات همیشه به دستور حامی وی یعنی رامیز مهدی اف رئیس سابق دفتر ریاست جمهوری، تصمیماتی را به نفع وی گرفته اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا