آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

استقبال از شرکت های ایرانی در نمایشگاه صنایع غذایی و کشاورزی باکو

حضور شرکت‌های ایرانی در دو نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی و کشاورزی در جمهوری آذربایجان با استقبال بازدید کنندگان و فعالان عرصه کشاورزی همراه شده است.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، نمایشگاه بین المللی ادوات کشاورزی و صنایع غذایی “کاسپین آگرو ۲۰۲۱” در باکو گشایش یافت.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی و بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی به مدت ۳ روز در باکو در حال برگزار است.

در این دو نمایشگاه که همزمان در باکو برگزار می‌شود، ماشین آلات کشاورزی، دام و طیور، خوراک دامی، دامپزشکی، تولید محصولات زراعی، پرورش میوه و سبزیجات، فناوری‌های جدید کشاورزی به نمایش گذاشته شده است.
دو شرکت ایرانی حاضر در این نمایشگاه آخرین دستاورد‌های صنعت کشاورزی کشورمان را به نمایش گذاشته اند که مورد استقبال بازدید کنندگان و فعالان عرصه کشاورزی قرار گرفته است.
سید عباس موسوی سفیر کشورمان در باکو در بازدید از غرفه شرکت‌های ایرانی حاضر در این نمایشگاه از آغاز خط تولید تجهیزات کشاورزی کشورمان در جمهوری آذربایجان خبر داد و گفت: شرکت‌های خدمات کشاورزی ایرانی با تجارب و توانمندی‌هایی که دارند در بازسازی مناطق آزاد شده، مشارکت خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا