آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومینخجوان

گستاخ تر شدن رسانه های باکو در تبلیغات ضدایرانی

سایت «اوخو.آذ» جمهوری آذربایجان در ادامه تبلیغات ضد ایرانی رسانه های باکو، مدعی به آتش کشیده شدن تمثال حضرت آیت الله خامنه ای و سر داده شدن شعار "مرگ بر خامنه ای" توسط جوانان ایرانی شد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، سایت «اوخو.آذ» جمهوری آذربایجان به نقل از کانال تلگرامی “آزاد ایران” که مراکز ویژه باکو این کانال را به عنوان منبع سرپوش برای شروع خبرسازی های ضدایرانی دایر کرده اند، مدعی به آتش کشیده شدن تمثال حضرت آیت الله خامنه ای و سر داده شدن شعار “مرگ بر خامنه ای” توسط جوانان ایرانی شد.
سایت اوخو نوشت: « جوانان ناراضی در ایران با شعار “مرگ بر خامنه ای”، تصویر وی را به آتش کشیدند. کانال تلگرامی “آزاد ایران” تصاویر این واقعه را منتشر کرده است. در این تصویر، لحظه به آتش کشیده شدن عکس خامنه ای توسط دو جوان منعکس شده است.»
همچنین کانال یوتیوبی “آزاد ایران” ( مجموعه رسانه ای نوین که باکو برای تبلیغات ضدایرانی در رسانه های نو نظیر یوتیوب، تلگرام، اینستاگرام راه اندازی کرده است) تحلیل تصویری مبسوطی مبنی بر اینکه نارضایتی ها در ایران به سطح اعتراض به نظام سیاسی “ولایت فقیه” کشیده شده است، منتشر کرد.
گفتنی است طی یک سال گذشته، حاکمیت باکو به پشت سر گذاشتن دوره تنش در روابط با ایران تظاهر کرده و موفق به کسب امتیازات مهمی از ایران نظیر اخذ نیمی از سد و نیروگاه خداآفرین و انعقاد توافق نامه اتصال جاده زنگیلان به نخجوان از خاک ایران شده است، اما برغم ظاهرسازی های مقامات سیاسی، رسانه های باکو خط تبلیغات ضدایرانی خود را برای بدبین کردن مردم جمهوری آذربایجان به ایران همواره با تناوب هایی ادامه داده اند و در جسارت به ارزش ها و نمادهای جمهوری اسلامی ایران گستاخ تر از گذشته شده اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا