آذربایجاناخبارایران

استقبال رئیس جمهور آذربایجان از گسترش فعالیت شرکت حفاری شمال ایران در این کشور

یدر علی‌اف رئیس جمهور آذربایجان در آئین افتتاح بیست و دومین نمایشگاه نفت و گاز باکو از غرفه شرکت حفاری شمال بازدید کرد.

به گزارش مکز فرهنگی قفقاز، رئیس جمهوری آذربایجان در بازدید از غرفه حفاری شمال با توانمندی ها، امکانات و  تخصص های فنی و نیروی انسانی این شرکت آشنا شد.

در این بازدید، گزارش کاملی از عملکرد 10 ساله شرکت حفاری شمال، همکاری با شرکت های بین المللی در دریای کاسپین و نیز عملکرد این شرکت در کسب رکوردهای حفاری دریایی در خلیج فارس برای رئیس جمهور آذربایجان تشریح شد.

در ادامه این بازدید علی اف با تاکید بر توسعه فعالیت های فنی و اقتصادی بین جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت توسعه همکاری های بخش نفت و گاز تاکید کرد.

همچنین در این بازدید رئیس جمهور آذربایجان پس از کسب اطلاع از فعالیت های بین المللی شرکت حفاری شمال، دستورات اکیدی مبنی بر ضرورت تسریع بر آغاز همکاری با این شرکت را به مدیران بخش نفت و گاز آذربایجان داد.

علی اف با اشاره به اینکه شرکت دولتی نفت آذربایجان (SOCAR) می تواند از توانمندی فنی و تخصصی حرفه ای شرکت حفاری شمال در طرح های توسعه ای خود استفاده کنند، دستورات پیگیری این امر را به مدیر عامل شرکت SOCAR صادر کرد.

بر اساس این گزارش، شرکت حفاری شمال در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی کاسپین آذربایجان – باکو که در محل نمایشگاه بین المللی باکو برگزار شده است؛ حضور چشمگیری دارد.

گفتنی است، این نمایشگاه از امروز(سه شنبه؛ 12 خرداد ماه ) شروع و 15 خردادماه 1394 به کار خود پایان می دهد.
انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا