آذربایجاناخبارویژه

تهدید شورای عالی حزب اسلام جمهوری آذربایجان به برگزاری تظاهرات گسترده

شورای عالی حزب اسلام بعد از شرکت در میزگردی اعلام داشتند در صورت برداشته نشدن فشارها بر علیه رهبر حزب اقدام به برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز خواهند کرد. 

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از سایت اسلام آذری.آذ، شورای عالی حزب اسلام نشست فوری برگزار کرد. معاون مطبوعاتی حزب اسلام در گفتگو با اسلام آذری.آذ گفت؛ این نشست در خصوص انتقال رئیس حزب اسلام از زندان شماره 12 به زندان قبوستان و همچنین برگزاری محکمه حاج محسن صمداف در مورخ 9 اکتبر تشکیل شده است. 

لازم به ذکر است که محسن صمداف چندی پیش از زندان شماره 11 به زندان شماره 12 انتقال داده شده و در آنجا نیز به سلول انفرادی محکوم شده بود که این جریمه ناشی از نگرش منفی از سوی دولت به   سمت رهبر حزب می باشد. 

در این بیانیه آمده است؛ حاج محسن صمداف همانطور که در خدمت جامعه بود در زندان نیز نظم داخلی را نقض نکرده است. دلایل شکنجه و فشار بر محسن صمداف برمی گردد به پافشاری ایشان به عقاید مذهبی ، زندگی اجتماعی و همچنین عدم پذیرش بی عدالتی در زندان است.

اعتراض حزب اسلام به این نوع رفتار  با رهبر حزب اسلام به وزارت دادگستری باعث افزایش فشارها به محسن صمداف در زندان گردیده و حتی باعث انتقال او به زندان دیگر شده است.

این کارها باعث ناراحتی حزب اسلام و جمعیت مسلمان این کشور شده و در صورت ادامه  داشتن این فشارها باعث اعتراض و راهپیمائی گسترده مردم مسلمان جمهوری آذربایجان در حمایت از دکتر صمداف خواهد شد.

انتهای پیام/د

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا