آذربایجاناخبارایران

تبعه جمهوری آذربایجان در گفت‌وگو با فارس: امام خمینی(ره) رهبر مذهبی و معنوی مردم آذربایجان است .

تبعه جمهوری آذربایجان در آستارا گفت: امام خمینی(ره) رهبر انقلاب اسلامی ایران و رهبر مذهبی و معنوی ما مردم آذربایجان است و هر سال در مراسم ارتحال ایشان شرکت می‌کنیم.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز ، «محمد» امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا دلیل حضور خود در این شهرستان مرزی را استفاده از امکانات درمانی و پزشکی آستارا عنوان کرد.

وی هزینه درمان در بیمارستان‌های ایران را ارزان عنوان کرد و گفت: با توجه به لغو روادید سفر به ایران برای ما راحت‌تر انجام می‌شود.

هزینه ارزان درمان در ایران/وجود بهترین متخصصان پزشک در ایران/علاقه‌مندی مردم آذربایجان به امام خمینی (ره)

این تبعه آذربایجانی هزینه ارزان درمان در ایران را مزیت بزرگی خواند و ادامه داد: کشور ایران از بیمارستان‌های بسیار خوب و بهترین متخصصان برخوردار است و به همین دلیل مردم آذربایجان برای درمان بیماری‌های خود به اردبیل، آستارا، تبریز و یا تهران می‌روند.

این تبعه جمهوری آذربایجان به سالگرد امام خمینی(ره) در ایران اشاره کرد و افزود: امام خمینی(ره) رهبر انقلاب اسلامی ایران و رهبر مذهبی و معنوی ما مردم آذربایجان است و او را دوست داریم.

وی ادامه داد: امسال برای سالگرد امام خمینی(ره) افرادی از شهر ما به صورت انفرادی یا گروهی برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به ایران سفر می‌کنند.

محمد با اشاره به اینکه بنده هر سال برای سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به تهران می‌آیم، تصریح کرد: امسال به دلیل شکستگی پا نمی‌توانم در مراسم حضور یابم اما چند نفر از اقوام بنده در مراسم ارتحال شرکت می‌کنند.

اجرای شریعت اسلام در آذربایجان آرزوی مردم این کشور است

وی بیشتر مردم آذربایجان را شیعه دانست و گفت: آرزوی مردم آذربایجان اجرای شریعت اسلامی شیعه در این کشور است.

محمد، حکومت جمهوری آذربایجان را غرب‌گرا خواند و خاطرنشان کرد: این حکومت، اسلام هراس است اما مردم ما به اسلام و اهل بیت (ع) علاقه‌مند هستند و برای رعایت حجاب تلاش می‌کنند.

وی متذکر شد: مردم جمهوری آذربایجان ایران را کشور خود می‌دانند و به آن عشق می‌ورزند.

انتهای پیام/د

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا