آذربایجاناخبارایران

ادعاهای مضحک يك شبکه ماهواره ای جمهوری آذربایجان/از هواپیماهای رنگ شده آمریکاییها تا فقر مردم ایران

يك شبكه تلويزيوني در ادعايي مضحك گفت که هلي كوپترهاي نظامي ايران ساخت آمريكاست و ايران اين تجهيزات را براي نمايش عمومي و معرفي ساخت داخل، رنگ مي كند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز ، شبکه ماهواره ای “گوناز تی وی” (Günaz TV)  که همواره با دامن زدن به مباحث جنجالی علاقمندی خود را برای طرح خبرسازي هاي کاذب و ترویج باورهای تحریف شده درباره ایران بروز می دهد این بار و در ادامه این شیطنت ها به زعم خود به اختلافات مذهبی دامن زده و به تحلیل های نادرست از وضعیت ایران پرداخته است.

برنامه سازان اين شبکه ماهواره ای در ادامه عنادورزی های خود به تولید برنامه هایی می پردازند که تحلیل های نادرست و تصويري غلط از وضعیت ایران ارائه می کند كه زير سئوال بردن احکام اسلامی و اعتقادات مسلمانان از جمله خمس، زکات و … از جمله آن است.

احمد اوبالی مدیر این شبکه كه مي خواهد دايه مهربان تر از مادر براي ايراني ها باشد در ادعايي مضحك گفت كه ایران به خاطر هزينه بالا در توانمندی نظامی موجبات فقير شدن مردم اين كشور را فراهم ساخته و اين در حالي است كه آمریکا چنين سياستي را ندارد!‎

همچنین شبکه ماهواره ای گوناز تی وی در برنامه ای که با حضور مدیر این شبکه پخش می‌شد با نشان دادن گوشه ای از رژه نیروهای مسلح در روز ارتش در ایران توانمندی ارتش ایران با ارتش آمریکا را مقایسه و ادعا کرد که توان نظامی یک ناو آمریکای با کل توان ارتش ایران برابر است!

جالب تر اینکه در ادامه این برنامه گفته شد ارتش آمریکا به دلیل تکیه بر فن آوری و به روز بودن هرگز از این قبیل مراسمات و خودنمایی ها برگزار نمی کند.

البته مجری شبکه ماهواره ای گوناز تی وی مدعی شد که تمامی هواپیماها و هلیکوپترهای نمایش داده شده در روز ارتش ایران ساخت آمریکا است و ایران فقط آنرا رنگ کرده است!

تکرار چنین ادعای مضحک و توهین به مقدسات اسلامی از سوی بنگاه سخن‌پراکنی گوناز تی وی که با طرح موضوع و بیان مسئله تجزیه و تاکید بر قوم گرایی فتنه های زیادی تاکنون به راه انداخته است، نشان می‌دهد دشمنان ملت ایران همواره و از هر راه ممکن بدنبال ضربه زدن به ملت ایران هستند و حاضرند برای رسیدن به اهداف شوم خود هزینه های گزاف پرداخت کنند.

شبکه تلویزیون ماهواره ای گوناز تی وی (Günaz TV) که مخاطب اصلی اش را آذری زبانان ایران مي داند فعالیتهای خود را از ۲۳آوریل سال ۲۰۰۵ به صورت ۲۴ ساعته و به رهبری احمد اوبالی از شیکاگو آغاز کرد.

گوناز تی وی که به زبان ترکی آذری پخش می شود سابقه پخش از چندین ماهوارهٔ مختلف را دارد و گستره پخشش، اروپا، شمال آفریقا، آمریکا، و خاورمیانه است که به خاطر مواضع تند و دروغ پراكني هاي بسيار اين شبكه تلويزيوني مخاطبان خود را از دست داده است .

انتهای پیام/د

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا