آذربایجاناخبارایران

پخش مستند “ظهر ناتمام” به زودی از شبکه سحر در جمهوری آذربایجان

بینندگان غیر ایرانی شبکه سحر با تماشای یک مجموعه مستند جدید، با آئین های عزاداری شیعیان جهان برای اهل بیت علیهم السلام آشنا می‌شوند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز مجموعه مستند ” ظهر ناتمام ” در گروه ترجمه و دوبلاژ سیمای آذری شبکه سحر دوبله شده و به زودی برای مردم جمهوری آذربایجان  به روی آنتن کانال 1 این شبکه خواهد رفت.

مجموعه مستند ” ظهر ناتمام ” که حکایتی است از مردم کشورهای مختلف جهان در روز عاشورا و ماه محرم، به مدیریت دوبلاژ داود اکبری برای سیمای آذری زبانگردانی شده است.

ترجمه متون “ظهر ناتمام” را سلیمان فرضعلی اف برعهده داشته است. گروه تولید این مستند به کشورهایی نظیر افغانستان، لبنان، انگلستان، پاکستان، هندوستان و … رفته و تصویری از عزاداری های شیعیان کشورهای مختلف را در 11 قسمت به تصویر کشیده اند.

محمد معصومی، جبار اعلایی، سامره قناهی، النور باغیش اف و … گویندگانی هستند که در زبانگردانی این مستند به زبان آذری همکاری داشته و داود اکبری صدابرداری دوبله “ظهر ناتمام” را برعهده داشته است.

سیمای آذری شبکه سحر، با توجه به اعتقادات ریشه دار مذهبی ملت مسلمان جمهوری آذربایجان، تولید، دوبله و پخش برنامه های معارفی، مستندهای حاوی موضوعات مذهبی و فیلم و سریال های دارای درونمایه های دینی را در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/ اس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا