آذربایجاناخبارایرانعمومی

راهپیمایان در شهرهای مختلف ایران اسلامی، افزایش فشار و شکنجه بر زندانیان اسلام گرا در جمهوری آذربایجان را محکوم کردند / تصاویر

همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم انقلابی ایران اسلامی ضمن ابراز همدردی با محبوسین اسلام گرای جمهوری آذربایجان اعتراض شدید خود را نسبت به اقدامات ضدانسانی در زندان های این کشور اعلام کردند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم انقلابی شهرهای مختلف ایران اسلامی از جمله در تهران، تبریز، اردبیل، اسلامشهر، بیجار، و همدان  با در دست داشتن تصاویر زندانیان مظلوم اسلام گرای جمهوری آذربایجان که در هفته های اخیر تحت شدیدترین شکنجه ها و سرکوب ها قرار داشته اند، مراتب تاسف و انزجار خود را نسبت به برخوردهای ضدبشری حاکمیت آذربایجان اعلام کرده و این اقدامات را محکوم کردند.

لازم به ذکر است با افزایش شکنجه ها و فشار های شدید حاکمیت آذربایجان حاج طالع باقرزاده رهبر محبوس جنبش اتحاد مسلمانان آذربایجان و  دیگر  زندانیان اسلام گرا از جمله عباس حسین ، احسان نورزاده و ساحیل رضالی و … از ۱۰ روز پیش دست به اعتصاب غذا زده اند. بر اساس گزارشات سازمان های حقوق بشری و اعلام بستگان و خانواده های زندانیان، از سرنوشت این محبوسین اسلام گرا  خبری در دست نیست و  گفته می شود در شرایط بحرانی و بسیار وخیمی قرار دارند.

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا