آذربایجاناخبارعمومینارداران

حاج طالع باقرزاده:اولین وظیفه من بعنوان یک دیندار واقعی ایستادگی در مقابل ظلم وستم است

حاج طالع باقرزاده رهبر جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان:اولین وظیفه من بعنوان یک دیندار ایستادگی در مقابل ظلم و ستم و حمایت از مظلومان است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از پایگاه اینترنتی راکورس تی وی،حاج طالع باقرزاده رهبر جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان بمناسبت سومین سالگرد حادثه نارداران دلنوشته ای را در اختیار خانواده خود قرار داده که در آن آمده  : در روزهای سپری شده و پر طلاطم نارداران که چندین شهروند ناردارانی شهید و تعدادی نیز با جرایم ساختگی روانه زندان شدند تنها به خاطر اعتقادات خودشان و نرفتن زیر سلطه ستمگران بود.

حاج طالع می افزاید؛پس از این حوادث تلخ تمام توجهات به این نقطه از کشور( آذربایجان) معطوف شد.

طالع باقرزاده می نویسد، این نوع حرکت از طرف حکومت قابل قبول نیست که بتواند جلوی گسترش اسلام را در کشور بگیرد و ما هم هرگز در برابر این ظلم ساکت نمی نشینیم و تا جان در بدن داریم از این حرکت باز نخواهیم ایستاد.

وی همچنین درباره دستگیری خود نوشت؛ قبل از دستگیری به بنده گفتند که شما برو به عبادت و نماز خودت برس چکار به سیاست داری سیاستی که بودجه کشور را سرقت می کند و مردم را شکنجه و زندانی کند ما با همچین سیاستی مخالف هستیم زیرا مبارزه برای تحقق حقوق افراد محروم از  وظایف هر مسلمان است و ما این را از مکتب امام حسین (ع) یاد گرفته ایم.

لازم به ذکر است حاج طالع باقرزاده و شمار دیگری از اعضا و فعالان « جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان » در ۲۶ نوامبر ۲۰۱۵ در عملیات پلیس در نارداران ( حمله پلیس به مجلس عزاداری حسینی در نارداران در آستانه اربعین ) دستگیر و روانه زندان شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا