آذربایجاناخبارعمومی

برپایی سفر احسان برای بی سرپناه های آمریکا از سوی سفارت آذربایجان در لس آنجلس

­کنسولگری جمهوری آذربایجان در “لس آنجلس” برای هزار تن از بی سرپناه های آمریکا سفره احسان پهن کرد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از پایگاه اینترنتی ” ریپورت” ، سفره احسان کنسولگری جمهوری آذربایجان در لس آنجلس برای بی خانمان های آمریکایی به مناسبت پانزدهمین سالروز مرگ حیدرعلی اف، رییس جمهوری پیشین آذربایجان گسترده شد.
سازمان خیریه آمریکایی ” ماموریت لس آنجلس” که از بزرگترین خیریه های آمریکاست، در تامین غذا برای هزار تن از بی خانمان های آمریکایی، با کنسولگری جمهوری آذربایجان همکاری کرد. نسیمی آقایف، سرکنسول جمهوری آذربایجان نیز با پیوستن به کارکنان کنسولگری و سایر داوطلبان ، در توزیع غذا میان بی سرپناهان و افراد بی کَس در آمریکا شرکت کرد.
سرکنسول جمهوری آذربایجان در لس آنجلس همچنین با مقامات سازمان خیریه آمریکایی ” ماموریت لس آنجلس” دیدار کرد که در این دیدار از عمل خیر سرکنسولگری جمهوری آذربایجان در توزیع غذا میان یک هزار نفر از بی خانمان های آمریکا قدردانی شد. نسیمی آقایف نیز درباره خدمات بی نظیر و دستگیری حیدرعلی اف از نیازمندان و ایجاد دولتی نیرومند برای ملت جمهوری آذربایجان سخن گفت.
والتر کنترِراس Valter Kontreras معاون ” ائتلاف ملی ایوانجلیست های لاتین ” ( گروهی از مسیحیان صهیونیست در آمریکا) و از مقامات متنفذ دینی در شهر لس آنجلس نیز که به دعوت سرکنسولگری جمهوری آذربایجان در این مراسم شرکت کرده بود، از حیدر علی اف بخاطر تشویق “ارزش های تساهل دینی و چندفرهنگ گرایی” در جمهوری آذربایجان تجلیل کرد.
لس آنجلس با داشتن بیش از ۵۰ هزار نفر بی سرپناه ، پس از نیویورک دومین شهر دارای افراد بی سرپناه در آمریکاست و این مساله یکی از مشکلات جدی لس آنجلس محسوب می شود.

لازم به ذکر است در حالی که در بیشتر شهرهای جمهوری آذربایجان مردم این کشور به سختی گذران زندگی می کنند سفارت جمهوری آذربایجان در لس آنجلس برای تبلیغ، سفره احسان برای بی سرپناه های آمریکا پهن می کند تا خوش خدمتی خود را به مقامات این کشور نشان دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا