آذربایجاناخبارایرانعمومینارداران

امام جمعه اهل سنت بیجار:شهدای نارداران با نثار خونشان مظهر ایستادگی و ارزش های دینی خود را نشان دادند

حاج‌ ماموستا عبدالسلام محمدی امام جمعه اهل سنت شهرستان بیجار در مراسم سالگرد شهدای نارداران و اهمیت حمایت از مسلمانان آذربایجان اشاره و بیان داشتند:شهدای نارداران با ایستادگی و استقامت بر آموزه های دینی و در جهت احیای فرهنگ اسلامی و عاشورایی با خون خود مظهر ایستادگی و ارزش های دینی در آذربایجان شدند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،حاج ماموستا عبدالسلام محمدی گفت:ملت مسلمان و مظلوم آذربایجان امروز جهت احیای فرهنگ اسلامی و رعایت شئونات دینی و مراسمات مذهبی در فشار سخت حکومت لائیک هستند در حالیکه میدان تبلیغات برای تفکرهای ضد دینی و ارزشی همچون،بهاییت،وهابیت در این کشور مسلمان با سرمایه گذاری و دخالت مستقیم رژیم کودک کش صهیونیزمی و سرویس های جاسوسی غرب در حال جولان و تبلیغات در جهت بایکوت شیعیان مظلوم این منطقه هستند و تمامی این ظلم و ستم در جهت بی هویت کردن مسلمانان شیعه منطقه از آموزه های دینی و نضهت رهایی بخش عاشورا  هستند.

وی افزود:حمایت از مسلمانان مظلوم در هر جای عالم اسلامی وظیفه آحاد ملت اسلام و حکومت های اسلامی و نخبگان و اندیشمندان عالم اسلامی از مظلومان میباشد.

ماموستا عبدالسلام تاکید نمود؛وجود عرق اسلامی و حمایت از مظلومان در هر کجای عالم اسلامی وظیفه علماء و اندیشمندان اسلامی می باشد که متاسفانه در جریان قره باغ و شهدای نارداران در سطح منطقه و حتی بین المللی شاهد بایکوت، سانسور وجهت دهی سیاسی از طرف رسانه های محلی و حتی منطقه ای هستیم.

امام جمعه اهل سنت بیجار گفت:نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران پس از استقرار کمک و حمایت از ملت مظلوم فلسطین را سرلوحه سیاست و دیپلماتیک خارجی خود قرار داد و امروزه ما شاهد عزت و اقتدار جبهه مقاومت در فلسطین و لبنان هستیم و این از عرق دینی و اسلامی نظام مقدس انقلاب اسلامی می باشد.

وی گفت:امروزه موج اسلام گرایی و روشنگری، وحدت بین مذاهب و قومیت ها بر حول حکومت جهانی اسلام و عزت مسلمانان در حال شکل گیری می باشد و ایران اسلامی به عنوان فرمانده قرارگاه اسلام در دفاع از اسلام،مقدسات و حمایت از مردم مظلوم اسلام در تمامی منطقه می باشد  و بحمد الله بسیاری از کشورهای اسلامی همچون،عراق، سوریه و یمن در قرارگاه جهاد با نظام سلطه و استکبار جهانی می باشد.

وی افزود:حمایت نظام مقدس انقلاب اسلامی و ملت ایران از مردم مظلوم قره باغ و مسلمانان آذربایجان نشانه عرق دینی کشور ایران اسلامی می باشد.

ماموستا عبدالسلام در پایان گفت: جامعه اهل سنت ایران و اتحادیه علمای اهل طریقت کردستان ایران حمایت، همدلی خود را با مسلمانان و شیعیان مظلوم این دیار ثابت و در راه حمایت و همدلی از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا