آذربایجاناخبارایران

صاحب نظر آذری : آمریکا با تهدید ملت ایران چهره جنایتکار خود را نشان داد

رئیس مرکز دفاع از آزادی اعتقاد جمهوری آذربایجان گفت: آمریکا سال هاست که چهره واقعی خود را پشت ماسک دفاع از حقوق بشر پنهان کرده است ولی با اظهارات اخیر مایک پمپئو وزیر خارجه امریکا و تهدید ملت ایران به گرسنگی این نقاب افتاد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، «القار ابراهیم اوغلی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، اظهارداشت: تحریم های ظالمانه دولت دونالد ترامپ علیه ملت ایران نه تنها نقض قوانین بین المللی که خلاف ارزش های انسانی است.
وی در مورد سخنان اخیر مایک پمپئو وزیر امور خارجه امریکا در خصوص تهدید ملت ایران و اظهارات وی مبنی بر اینکه «اگر آنها می خواهند مردم چیزی برای خوردن داشته باشند باید به میز مذاکره بازگردند» ، گفت: بی توجهی دولت آمریکا به ارزش های انسانی چهره واقعی و خشن این دولت را بار دیگر نمایان کرد.
به گفته ابراهیم اوغلی، آمریکا تحمل سیاست مستقل ایران را ندارد و همه این اقدامات خصمانه برای در هم شکستن روحیه ملت ایران است.
وی افزود: با وجود همه سختی ها و مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه امریکا ، مردم ایران توان و قدرت ایجاد یک سیستم اقتصادی خنثی کننده این تحریم ها را دارند.
رئیس مرکز دفاع از آزادی اعتقاد جمهوری آذربایجان ، در باره واکنش کشورهای منطقه به تحریم های آمریکا، گفت: ایران در حال حاضر به یک قدرت فرا منطقه ای تبدیل شده است و الگوی یک کشور مستقل است ،کشورهایی که برای حفظ استقلال خود تلاش می کنند باید روابط خود را با ایران حفظ کنند.
ابراهیم اوغلی اضافه کرد: ادامه رابطه با ایران و بی توجهی به تحریم های امریکا ، آزمون استقلال برای همه کشورها است .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا