آذربایجاناخبارترکیه

سرمایه گذاری آذربایجان در ترکیه به ۲۰ میلیارد دلار می رسد

خزر ابراهیم، سفیر جمهوری آذربایجان در آنکارا گفت تا آخر سال جاری سرمایه‌گذاری‌های آذربایجان در ترکیه به ۲۰ میلیارد دلار خواهد رسید.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، خزر ابراهیم، سفیر جمهوری آذربایجان در آنکارا طی سخنرانی در کنفرانسی با عنوان «روابط جمهوری آذربایجان با ترکیه در صدمین سالگرد تاسیس آن و امنیت منطقه‌ای» گفت: “آذربایجان، بزرگترین سرمایه‌گذار در ترکیه است. تا آخر سال جاری سرمایه‌گذاری‌های آذربایجان در ترکیه به ۲۰ میلیارد دلار خواهد رسید”.

وی همچنین با تاکید بر اینکه روابط صمیمانه بین ترکیه و آذربایجان برقرار است، اظهار داشت: “در آغاز عملیات شاخه زیتون ترکیه در عفرین، کارآفرین و جانبازان زیادی از آذربایجان برای حمایت از این عملیات با من تماس برقرار کردند. این احساسات از دل می آید، بسیار ارزشمند و مایه افتخار هستند”.

عثمان وارول، استاندار آماسیا که میزبان این کنفرانس بود، با اشاره به اینکه ترکیه و آذربایجان دو کشور برادر هستند که با روابط محکم به همدیگر وصل شده‌اند، اظهار داشت: “ترکیه و آذربایجان یک ملت با دو دولت هستیم. روابط‌‌‌مان آن قدر عمیق است در طول تاریخ هیچ گاه ضعیف نشده است.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا