آذربایجاناخبارعمومی

وزارت امور خارجه آذربایجان از اختصاص ۲۰۰هزار دلار کمک مالی به آوارگان فلسطینی خبر داد

وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان، از اختصاص ۲۰۰ هزار دلار کمک مالی برای آوارگان فلسطینی خبر داد و اعلام کرد : جمهوری آذربایجان همواره در کنار مردم فلسطین بوده و پایبند به همبستگی اسلامی است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از واحد مطبوعاتی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان ، کمک مالی دولت جمهوری آذربایجان در ماه اکتبر جاری – مهر ماه – به حساب موسسه کمک به آوارگان فلسطینی سازمان ملل متحد واریز شد.
در این گزارش آمده است : موسسه کمک به آوارگان فلسطینی سازمان ملل متحد تاسیس شده در سال ۱۹۴۸ میلادی کمک های بشردوستانه در حوزه های آموزش و بهداشت و تامین اجتماعی به پنج میلیون آواره فلسطینی در منطقه خاور میانه ارایه می دهد.
بنا به این گزارش، این موسسه بشردوستانه در سال ۲۰۱۸ میلادی به دلیل کمبود بودجه با مشکل ارایه کمک های انساندوستانه به آوارگان فلسطینی مواجه شد ولی با تشکیل یک کمپین بین المللی برای ادامه این کمک ها ، برخی کشورهای گام های لازم برای همکاری برداشتند.
در این گزارش همچنین یادآور شد ، دولت جمهوری آذربایجان اخیرا به خسارت دیدگان حادثه طبیعی اندونزی نیز کمک انساندوستانه به بهای ۵۰ هزار دلار ارایه کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا