آذربایجاناخبارترکیهعمومی

ترکیه برای جمهوری آذربایجان کشتی نظامی تولید می کند

خبرگزاری ترند خبر داد ترکیه با در نظر گرفتن ویژگی های جغرافیایی دریای خزر و موازنه قوا در این دریا، در جمهوری آذربایجان کشتی نظامی تولید خواهد کرد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از خبرگزاری ترند ، کارخانه کشتی سازی ” دیارسان” Dearsan ترکیه با مشارکت نیروی دریایی جمهوری آذربایجان ، ساخت چهار نوع کشتی نظامی را در این کشور در دستور کار دارد.
ثروت بیلگین، مدیر طرح های دریایی این شرکت کشتی سازی ترکیه گفت : « با دولت و نیروی دریایی جمهوری آذربایجان درباره ساخت کشتی های نظامی گفتگو و چهار طرح ارایه شده است. در این طرح ، کارشناسان جمهوری آذربایجان نیز فعالیت خواهند کرد و در آینده آنها خواهند توانست بطور مستقل کشتی بسازند.»
مدیر طرح های دریایی این شرکت کشتی سازی ترکیه افزود : « این طرح با درنظر گرفتن ویژگی های جغرافیایی دریای خزر و موازنه قوای کشورهای منطقه ارایه شده است. ما این طرح را به وزارت دفاع جمهوری آذربایجان تقدیم کرده ایم و پیشنهادهایمان را به کارخانه کشتی سازی باکو داده ایم. تمامی کشتی ها در جمهوری آذربایجان تولید خواهند شد. کارخانه کشتی سازی “دیارسان” سه سال است که با جمهوری آذربایجان همکاری می کند. »
تولیدات کارخانه کشتی سازی “دیارسان” ترکیه در نمایشگاه تسلیحات نظامی ADEX-2018 باکو طی روزهای ۲۵ تا ۲۷ سپتامبر به نمایش گذاشته شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا