آذربایجاناخبارایرانعمومی

در آستانه سفر وزیر کشور آذربایجان به ایران؛دیدار بنیاد حسین اف با رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور

بنیاد حسین اف سفیر جمهوری آذربایجان در تهران امروز در دیدار با شجاعی کیاسری رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل برنامه های سفر وزیر کشور جمهوری آذربایجان در روز دوشنبه هفته آینده به ایران را اعلام کرد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بنیاد حسین اف سفیر جمهوری آذربایجان در تهران امروز در دیدار با شجاعی کیاسری رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل برنامه های سفر وزیر کشور جمهوری آذربایجان در روز دوشنبه هفته آینده به ایران را اعلام کرد. در ابتدای این نشست شجاعی کیاسری با اظهار امیدواری به افزایش همکاری های بین دو کشور با توجه به ظرفیت ها و زمینه های مختلف افزود: مناسبات خوب دو کشور همسایه ریشه در فرهنگ و تمدن و باورهای دینی مردم دارد و امیدواریم روز به روز شاهد توسعه همکاری های مرزی، امنیتی، اقتصادی، گردشگری و فرهنگی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان  باشیم.

شجاعی افزود: امیدواریم در سفر وزیر کشور جمهوری آذربایجان فصل جدیدی از همکاری ها در بخش های مختلف صورت پذیرد و میزبان خوبی برای وزیر کشور جمهوری آذربایجان باشیم.
در ادامه بنیاد حسین اف سفیر جمهوری آذربایجان در تهران ضمن اظهار تشکر گفت: در پنج سال گذشته روسای جمهور دو کشور ۱۲ بار ملاقات داشتند و از این تعداد ۷ ملاقات در پایتخت های دو کشور صورت گرفته که نشانگر اراده سیاسی دو کشور  برای تحکم روابط همه جانبه است.
حسین اف گفت: من با سفیر ایران در باکو روابط دوستانه ای دارم مثل دو برادر هستیم و در اصل با این ارتباط به روابط دو کشور کمک می کنیم.
وی با بیان اینکه روابط اقتصادی دو کشور در حال توسعه است، افزود: از ۱۰ ماه می امسال مرزهای دو کشور ۲۴ ساعته شده است که نشان دهنده این است که اعتماد بین دو کشور خوب، دوستانه و برادرانه است.
حسین اف سفر وزیر کشور جمهوری آذربایجان به ایران را سفری مهم در شرایط فعلی منطقه دانست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا