آذربایجاناخبارایرانعمومی

مدیر عامل بنادر و دریانوردی جمهوری آذربایجان:موقعیت بندر آستارا در زمینه اقتصادی بسیار خوب است

معاون وزیر حمل و نقل و مدیر عامل بنادر و دریانوردی جمهوری آذربایجان گفت: موقعیت بندر آستارا در زمینه اقتصادی بسیار خوب است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، «طالع زیاد اف»، در جریان سفر خود به جمهوری اسلامی ایران و دیدار با «یونس رنجکش» فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا، اظهار کرد: بندر آستارا بسیار زیبا و دارای موقعیت خوبی در زمینه فعالیت‌های تجاری و اقتصادی است.

وی ادامه داد: ایران کشوری بزرگ است و استان گیلان و شهرستان آستارا دارای ظرفیت‌ها و جاذبه‌های خوبی از نظر گردشگری و تجاری هستند.

وی با اشاره بازدید خود از منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا، خاطرنشان کرد: در این سفر علاوه بر بندر آستارا از بنادر انزلی، نوشهر، فریدون کنار و امیرآباد بازدید خواهد کرد.

براساس این گزارش، در این دیدار که مدیران سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران و استان گیلان حضور داشتند توضیحاتی در خصوص اهمیت بندر آستارا و برنامه‌های این سازمان در خصوص توسعه فعالیت های بندری نیز ارائه شد.

هیات آذری به همراه فرماندار و مدیران سازمان بنادر و دریانوردی کشورمان پس از بازدید پروژه های راه آهن و بندر و منطقه ویژه اقتصادی آستارا، این شهرستان را به مقصد بندر انزلی ورشت برای دیدار با استاندار گیلان ترک کردند.

منبع:ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا