اخباراردبیلایرانترکیهعمومی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل؛روابط اقتصادی اردبیل با وان ترکیه گسترش می‌یابد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: روابط اقتصادی اردبیل با وان ترکیه گسترش می‌یابد که این مسئله در جذب گردشگران و معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،بهمن حسین‌زاده صبح امروز در دیدار با مدیران بخش گردشگری و بازرگانی استان وان ترکیه اظهار داشت: روابط اقتصادی اردبیل با وان ترکیه گسترش می‌یابد که این مسئله در جذب گردشگران و معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: توسعه بخش‌های مختلف استان نیازمند گسترش تعاملات و روابط با سایر کشورها به خصوص کشورهای همسایه است که در این زمینه در طول چندین سال اخیر برنامه‌های مناسبی تدوین شده و یکی از اقدامات انجام یافته برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های گردشگری استان در کشورهای خارجی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: امید می‌رود با ایجاد بسترها و امکانات لازم شرایط مناسبی در استان فراهم شود تا بتوانیم زمینه توسعه بخش های مختلف استان در حوزه‌های مختلف را فراهم کرده و در بخش صادرات نیز حرفی برای گفتن داشته باشیم.

حسین‌زاده تصریح کرد: توسعه روابط اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، کشاورزی و گردشگری بی‌شک با توسعه روابط با کشورهای همجوار تحقق خواهد یافت که در این زمینه شرایط مطلوبی داریم و انتظار می‌رود در زمینه افزایش مبادلات با کشورهای همسایه بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اهمیت معرفی جاذبه‌های بی‌نظیر استان در بسیاری از حوزه‌ها نیز اظهار کرد: آمادگی کامل برای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حال حاضر وجود دارد و تمام تلاش و اهتمام ما بر این است که بتوانیم در راستای توسعه بخش گردشگری اقدامات مناسبی انجام دهیم.

منبع:تسنیم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا