اخبارایرانگرجستان

همکاری تجار ایرانی و گرجستانی زمینه ساز صادرات کالای ایرانی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همکاری های تجار و بازرگانان ایرانی و گرجستانی زمینه را برای سرمایه گذاری و صادرات تولیدات ایرانی به منطقه قفقاز فراهم آورده است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم عصر امروز پنج شنبه در دیدار با سفیر ایران در گرجستان با وی با اشاره به اینکه علاقه مندی های متقابل و اعتماد گرجستان به جمهوری اسلامی ایران زمینه ساز گسترش مناسبات بوده است، اظهار داشت: گسترش مناسبات و همکاری های دوجانبه برای ایران و گرجستان مهم است و این امر با علاقه مندی های متقابل و اعتماد محقق شده است.

وی با تلکید بر افزایش صادرات تولیدات ایرانی به گرجستان افزود: خوشبختانه همکاری های تجار و بازرگانان ایرانی و گرجستانی زمینه را برای سرمایه گذاری و صادرات تولیدات ایرانی به منطقه قفقاز فراهم آورده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: وجود اشتراکات فرهنگی فی مابین ایران و گرجستان بر توسعه روابط دوجانبه در حوزه های مختلف کمک می کند.

آل هاشم خاطرنشان کرد: وحدت رویه ای که در مواضع اتخاذ شده مسئولان در حوزه روابط خارجی وجود دارد کم اهمیت نیست بلکه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا