آذربایجاناخبارعمومی

آذرتاج به نقل از سفیر بحرین در باکو : جمهوری آذربایجان و بحرین مشابهت های فراوانی دارند

خبرگزاری رسمی آذرتاج جمهوری آذربایجان خبر داد سفیر جدید بحرین در باکو در جریان تقدیم استوارنامه خود به الهام علی اف، جمهوری آذربایجان، بر وجود مشابهت میان دو کشور تاکید کرد و گفت هر دو کشور برای تحکیم استقلال و تمامیت ارضی خود تلاش می کنند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از خبرگزاری رسمی آذرتاج ، ابراهیم یوسف آل عبدالله ، در دیدار با الهام علی اف گفت : « بحرین با علاقه فراوان، موفقیت های سال های اخیر جمهوری آذربایجان با رهبری مدبرانه الهام علی اف را پیگیری می کند. »
سفیر بحرین با تاکید بر ضرورت و اهمیت توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری و فرهنگی بحرین و جمهوری آذربایجان گفت : « هر دو کشور برای تحکیم استقلال و تمامیت ارضی و نیز تشویق گفتگوی میان تمدن ها و زندگی در شرایط صلح و امنیت ، در سطح جهانی تلاش می کنند. اراده رییس جمهوری آذربایجان و پادشاه بحرین، زمینه خوبی را برای توسعه روابط دو کشور فراهم می کند و جامعه جهانی به کشورهای ما اعتماد فراوانی دارد. جمهوری آذربایجان در حوزه شوروی سابق و بحرین در خاورمیانه ( غرب آسیا ) از مراکز مالی مهم هستند و این نیز بستر خوبی برای توسعه همکاری اقتصادی دو کشور فراهم می کند. »
الهام علی اف ، رییس جمهوری آذربایجان نیز تاکید کرد دو کشور در سازمان های بین المللی از همدیگر در مسایل مختلف از جمله حق حاکمیت و تمامیت ارضی و در سازمان ملل و سازمان همکاری اسلامی و سایر سازمان ها حمایت می کنند.
الهام علی اف با تاکید بر ضرورت تقویت مناسبات اقتصادی دو کشور افزود شمار گردشگرانی که از بحرین به جمهوری آذربایجان سفر می کنند، بطور دائم در حال افزایش است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا