آذربایجاناخبارارمنستانقره باغ

پاشینیان: از زمان نخست‌ وزیری‌ام چندین بار آتش‌بس نقض شده است/ جمهوری آذربایجان در خط تماس و نخجوان تمرکز نیرو دارد

پاشینیان گفت: این نوع تمرکز نیرو، در دوره قبل از درگیری های ماه آوریل ۲۰۱۶ نیز مشاهده می شد، در خط مرزی نخجوان و ارمنستان نیز برخی تحرکات مشاهده می شود.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان در سخنانی که بطور زنده از صفحه فیسبوک وی پخش میشد، جمهوری آذربایجان را به تمرکز نیرو در خطوط تماس با قره باغ متهم کرد و اظهار داشت: وضعیت سیاسی و نظامی خیلی وخیم است. البته، منظور فقط نقض ‌آتش بس نیست؛ زیرا به گفته نیروهای نظامی ما، آتش بس، زیاد هم نقض نمی‌شود.

وی خاطرنشان ساخت: در مقایسه با گذشته، از زمانی که بنده به نخست وزیری برگزیده شده‌ام، سه – چهار بار آتش بس نقض شده است لیکن ما باید در هر وضعیتی آماده و هشیار باشیم.

نخست وزیر ارمنستان با بیان اینکه شاهد این هستیم که جمهوری آذربایجان در خط تماس، تجمع نیرو دارد، عنوان کرد: این نوع تمرکز نیرو، در دوره قبل از درگیری‌های ماه آوریل ۲۰۱۶ نیز مشاهده می‌شد، در ناحیه نخجوان نیز برخی تحرکات مشاهده می‌شود.

 حکمت حاجی اف، سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در واکنش به اعزام فرزند نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان به خدمت سربازی در خط مقدم قره باغ، ابراز داشت: حکومت پاشینیان به یکصد روز خود نزدیک می‌شود و این حکومت به جای اقدامات جدی برای حل مشکلات مهم اجتماعی و سیاسی و اقتصادی، با این گام‌های عوام فریبانه، برای ارتقای وجهه خود تلاش می‌کند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا