آذربایجاناخبارعمومی

افسران کشته شده در تظاهرات دیروز گنجه به خاک سپرده شدند

دو افسر پلیس جمهوری آذربایجان که شب گذشته در جریان تظاهرات غیر قانونی در شهر گنجه کشته شده بودند امروز ( چهارشنبه ) طی مراسمی با حضور مقامات و ساکنان این شهر به خاک سپرده شدند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از خبرگزاری آپا ، مراسم تشییع جنازه این دو افسر پلیس که در جریان مقابله با تظاهر کنندگان با سلاح سرد به قتل رسیده اند با حضور مقامات وزارت کشور جمهوری آذربایجان ، مسئولان فرمانداری گنجه و ساکنان این شهر برگزار شد.
« القار بالاکیشی اف» معاون اداره کل پلیس گنجه و «صمد عباس اف» معاون اداره پلیس بخش نظامی این شهر شب گذشته در جریان تظاهرات غیر قانونی جمعی از ساکنان این شهر کشته شدند.
وزارت کشور ، دادستانی کل و سرویس امنیت دولتی جمهوری آذربایجان امروز ( چهارشنبه )با انتشار بیانیه ای دو تن از ساکنان شهر گنجه از جمله « فرخ قاسم اف» و «رشاد بیوک کیشی اف» را مظنون به قتل افسران پلیس اعلام کردند.
بر اساس این گزارش ، این دو فرد که از محل حادثه متواری شده اند و در حال حاضر تحت تعقیب هستند.
پلیس از مردم درخواست کرده ، اطلاعات مربوط به محل اختفای این دو فرد را در اختیار مقامات قرار دهند.
در این حال نمایندگان اقشار مختلف جامعه جمهوری آذربایجان کشته شدن دو افسر پلیس و تلاش برای ایجاد بی ثباتی در گنجه دومین شهر بزرگ جمهوری آذربایجان را محکوم کردند.
یک هفته پیش نیز « المار ولی اف» فرماندار شهر گنجه و محافظ وی هدف تیراندازی یک فرد مسلح قرار گرفتند و مجروح شدند.
وزارت کشور جمهوری آذربایجان ترور نافرجام فرماندار گنجه و اغتشاشات اخیر در این شهر را به جریان های افراطی دینی نسبت داده است.

منبع:ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا