آذربایجاناخبارعمومیقره باغ

رییس تشکیلات آزادی قره باغ: رژیم صهیونیستی از وحدت مسلمانان هراس دارد

رییس تشکیلات آزادی قره باغ در همایش« وحدت و همبستگی اسلامی راه آزادی قدس و قره باغ » در باکو گفت: رژیم صهیونیستی از وحدت مسلمانان هراس دارد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز« عاکف نقی » در این همایش که با حضور جمعی از صاحب نظران و کارشناسان سیاسی و اجتماعی جمهوری آذربایجان برگزار شد ، افزود: دشمنان اسلام همواره در راستای ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان و کشورهای اسلامی تلاش می کنند.
وی با اشاره به تصمیم تاریخی امام خمینی (ره ) در اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس ، اظهار داشت : روز قدس برای ایجاد وحدت و همبستگی میان مسلمانان و مقابله با اشغالگران تعیین شده است.
این فعال سیاسی جمهوری آذربایجان، با تاکید بر اینکه مسلمانان اگر یکپارچه شوند می توانند مشکلات خود مانند قدس و قره باغ حل کنند، گفت : ما در جریان جنگ قره باغ شاهد کمک و حمایت کشورهای اسلامی مانند ایران و ترکیه ، از آوارگان جنگی آذربایجان بودیم.
حاجی آقا نوری اف، کارشناس سیاسی و رییس اسبق حزب اسلامی جمهوری آذربایجان نیز در این همایش گفت : روز جهانی قدس روز زنده نگه داشتن وظایف مسلمانان برای آزادی اولین قبله مسلمانان است.
وی با اشاره به اینکه ابرقدرت ها سعی در تسلط بر کشورهای اسلامی دارند ، افزود: مسلمانان با علم به اهداف شوم دشمنان خود باید در جهت یکپارچگی و آزاد سازی سر زمین های اشغالی خود حرکت کنند.
نوری اف ادامه داد: از برکات انقلاب اسلامی ایران ، افزایش آگاهی و بیداری مسلمانان جهان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا