آذربایجاناخبارعمومینارداران

شکنجه عضو جنبش اتحاد مسلمانان آذربایجان در زندان

عباس حسین اف، که در حادثه نارداران از سوی دادگاه به ۲۰ سال حبس محکوم شده است به شدت در زندان قوبوستان شکنجه می شود.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از راکورس تی وی، عباس حسین اف عضو جنبش اتحاد مسلمانان که در حادثه نارداران دستگیر و به ۲۰ سال حبس محکوم شده است، در زندان قوبوستان شکنجه می شود. رحیمه حسین اوا  مادر وی در این خصوص به راکورس تی وی خبر می دهد، دو روز است که پسرش را به صلیب می کشند.

او می گوید: پسرش را هر روز صبح از سلولش در زندان خارج می کنند و در زیر آفتاب به یک تیرک آهنی می بندند و تا هنگام شب او را در این وضعیت نگه می دارند. آیا انسان به یک انسان دیگر این گونه ظلم می کند؟ می خواهند با تهدید به مرگ اعصاب پسرم را به هم بریزند و ارگانه های دولتی نیز در این زمینه هیچ اقدامی انجام نداده اند.

رحیمه حسین اوا در ادامه می گوید: دلیل ادامه شکنجه پسرش را ارسال پیام تبریک به علی کریم لی رهبر حزب جبهه خلق می داند و می افزاید در این خصوص نامه های زیادی به ارگان های دولتی و جمعیت صلیب سرخ جهانی شکایت ارسال کرده است. از آن ها خواستم که با پسرم در زندان ملاقات کنند و به شکنجه های او پایان دهند. تنها نمایندگان صلیب سرخ جهانی با پسرم در زندان ملاقات کرده اند و او اتفاقات افتاده را به آنها گزارش کرده است. البته پس از رفتن آن ها مجددا شروع به اذیت پسرم کرده اند.

خاطر نشان می شود در تاریخ ۳۰ آوریل هم عباس حسین اف به اعضاء خانواده خود اطلاع داده بود که معاون رئیس زندان به اتفاق همکارانش او را کتک زده اند. در این زمینه بارها و بارها به دادگاه و دادستانی نامه نوشته شده است. حتی وکیل او، یالچین ایمانوف، به خاطر افشای اطلاعاتی درباره شکنجه عباس حسن اف در مطبوعات  از انجمن وکلا اخراج شده است.

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا