آذربایجاناخبارایرانترکیه

ترکیه همچنان میزبان تجزیه طلبان پانترکیست /با حضور سفیر سابق جمهوری آذربایجان در تهران!!

خبرگزاری دولتی ترکیه آناتولی، از حضور چند نفره یک گروهک تجزیه طلب پان ترکیست در سالن کنفرانس دانشگاه ییلدریم بایزید آنکارا به عنوان کنفرانس نام برد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، سکوت وزارت امورخارجه ایران باعث شده تا علاوه بر حضور فعالانه تجزیه طلبان در خاک ترکیه این رسانه وابسته به دولت در تاریخ ۱۳۹۷/۲/۱۰ نه تنها بی مهابا خبر حضور تجزیه طلبان ضد ایرانی را پوشش دهد بلکه در اقدامی غیر حرفه ای و تبلیغی مدعی حضور اساتید، پژوهشگران و دانشجویانی از ترکیه و ایران شده است.
تجزیه طلبان مدعی اند نصیب نصیبلی (سفیر سابق جمهوری آذربایجان واستاد دانشگاه آنکارا)، سلجوک دومان، حیکمت الپ، مهدی نعیمی، کریم اصغری، مهسا مهدی زاده در این نشست سخنرانی کرده اند.
“فرزاد صمدلی” و “محمد مشتاق” دو عامل پیشانی سفید دستگاه اطلاعاتی میت ترکیه که در بخش ایران رسانه های دولتی ترکیه مشغول فعالیت بوده و با کنسولگری اسرائیل در استانبول در ارتباط تنگاتنگی هستند از افراد موثر در تنظیم سفارشی چنین اخباری می باشند.
بررسی هویتی تجزیه طلبان سخنران در این حضور نشان از عجز و ناتوانی میت ترکیه و سرویس های اطلاعاتی در جذب و حمایت مالی و معنوی! از افراد سطح بالا و تحصیلکرده در این حوزه است زیرا این سرویس ها بر روی افرادی سرمایه گذاری می کنند که کارنامه سیاه سیاسی- اخلاقی و اختلالات شخصیتی و روحی آنان زبانزد فعالاین پانترکیست است، هر چند برای دستگاه اطلاعاتی کشوری همچون ترکیه که منشا درآمد اقتصادی آن بر پایه تن فروشی، توریسم جنسی و فحشا است، اخلاق و رعایت حداقل شرافت انسانی در عوامل جاسوسش معنی ندارد.
چراغ سبز دولت اردوغان مسلمان ! برای اعلام حضور آشکار تجزیه طلبان پانترکیست، تبعات سنگین دیپلماتیکی برای این کشور خواهد داشت.
ترکیه بزرگترین زندان منتقدین و روزنامه نگاران است و پلیس اردوغان سرکوبگرترینها در جهان میباشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا