اخباراردبیلایران

بیانیه دفتر نماینده ولی فقیه در اردبیل :هموطنان به هوش باشند/ دشمنان قسم‌خورده به حلقوم‌های آگاهی‌بخش حمله می‌کنند

در بیانیه دفتر نماینده ولی فقیه در استان اردبیل آمده است: هموطنان عزیز به هوش باشند که برنامه جدید دشمنان قسم خورده و ورشکسته و سرشکسته، حمله به حلقوم‌های آگاهی‌بخش است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، دفتر نمایند ولی فقیه در استان اردبیل در پی انتشار سخنی کریه و زشت در فضای مجازی و انتساب آن به آیت‌الله سید حسن عاملی بیانیه‌ای منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
تَحْسَبُونَهُ هَیِّنًا وَهُوَ عِنْدَ اللَّهِ عَظِیمٌ
به اطلاع هم وطنان عزیزمی رساند:
اخیرا در فضای مجازی سخنی بس کریه و زشت و منافی عفت و دور از شخصیت و ادبیات نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، به ایشان نسبت داده شده و در حد وسیعی پخش گردیده است.

بدینوسیله به اطلاع تمام هموطنان عزیز می‌رسد که این انتساب کاملا کذب و افتراء و بهتان و دور از واقعیت است و کسانی که پای صحبت معظم‌له نشسته‌اند، نیک می‌دانند که این گونه سخنانفرسنگ هاو فرسنگ ها با افکار، اندیشه و ادبیات ایشان فاصله دارد و ایشان تا به حال چنین ادبیاتی در چهل سال تبلیغ خود نداشته است.

در این بیانیه تاکید شده است: بدون تردید دروغگو جز از مهانت نفس خود و از فقد برهان و استدلال دروغ نمی‌گوید و این سنت الهی است که دروغ‌سازان جز خیبت و خسران در این نشأه و آن جهان بدست نخواهند آورد.

در ادامه این بیانیه آمده است: هموطنان عزیز به هوش باشند که برنامه جدید دشمنان قسم خورده و ورشکسته و سرشکسته، حمله به حلقوم‌های آگاهی‌بخش مخصوصا سنگرهای نماز جمعه و خاموش ساختن مشعل‌های هدایت و روشنگری وفرو بردن امت در تاریکی جاهلیت مدرن معاصر است و قطعا در آینده این افتراءات و جعلیّات و ملکوک کردن‌ها و ترور شخصیت‌ها، با افزایش فعالیت و گسترش حیطه تاثیر امام جمعه محترم زیادتر خواهد شد و ما با آنها سخنی جز سخن حسین بن علی(ع) نداریم که:
«انْ لَمْ یَکُنْ لَکُمْ دِینٌ وَ لَا تَخَافُونَ الْمَعَادَ فَکُونُوا أَحْرَاراً فی دُنیاکُم»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا