آذربایجاناخبارعمومی

یک نماینده مجلس باکو، رییس اداره مسلمانان قفقاز را به مبارزه با دینداران فراخواند

درپی حضور گسترده دینداران جمهوری آذربایجان در تجمع شورای ملی مخالفان دولت برای مطالبه آزادی روحانیون و فعالان شیعی زندانی در این کشور، زاهد عروج، نماینده مجلس جمهوری آذربایجان از الله شکور پاشازاده، رییس « اداره مسلمانان قفقاز » خواستار شد « با کسانی که می خواهند ثبات در کشور را به هم بریزند، مبارزه کند!»

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از خبرگزاری «ترند» ، زاهد عروج در نشست مجلس جمهوری آذربایجان گفت : « ثبات موجود در کشور در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ( یازدهم آوریل) برای همه رضایت بخش است. اما، مساله مربوط به ثبات مرا نگران می کند. نیروهای مورد حمایت سازمان های جاسوسی خارجی ، ضد جمهوری آذربایجان تبلیغات می کنند. من می خواهم به کسانی که می خواهند به استحکام کشورمان لطمه بزنند، پاسخ دهم.»
این نماینده مجلس جمهوری آذربایجان افزود : « فکر می کنم که این مساله صرفا علیه دولت نیست، بلکه علیه هر انسان آذربایجانی است. در وهله نخست، از حاج الله شکور پاشازاده، رییس اداره مسلمانان قفقاز درخواست می کنم. «حضرت شیخ» همواره به دولتمداری جمهوری آذربایجان خدمت کرده است. به همین علت، تمامی روشنفکران و خادمان فرهنگ و در رأس آنها ، شیخ را به مبارزه فرا می خوانم. ما باید اعتراضمان را در مقابل کسانی که ضد دولت تبلیغات می کنند، اعلام کنیم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا