آذربایجاناخبارایرانعمومی

دیدار قائم مقام وزیر بهداشت با وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان

قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه شامگاه چهارشنبه با وزیر اقتصاد و رئیس آذربایجان کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان دیدار کردند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،ایرج حریرچی که امروز صبح در راس یک هیات مرکب از مسئولان دانشگاه های تبریز، ارومیه ، دانشگاه آزاد اسلامی و فعالان بخشی خصوصی کشرمان وارد باکو شده است،در دیدار با شاهین مصطفی اف ،آخرین روند همکاری های دو کشور در حوزه بهداشت ، درمان و دارو را مورد بحت و بررسی قرار داد.
توسعه و گسترش همکاری در حوزه سلامت و درمان ،فعال کردن بخش خصوصی و دولتی و امکان سنجی برای ایجاد مراکز درمانی مشترک ، همکاری در زمینه تامین دارو بری بیماران خاص و نیز همکاری در حوزه های آموزشی ، پژوهشی و تبادل دانشجو از محورهای مذاکرات مقامات دو کشور بود.
در این دیدار موضوع همکاری های پژوهشی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات درمانی استان های آذربایجان شرقی و غربی با دانشگاه پزشکی باکو نیز بررسی شد.
ایرج حریرچی قایم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه برای دیدار دو روزه وارد باکو شده ، امروز با السور آقایف معاون وزیر بهداشت جمهوری آذربایجان دیدار کرد.

منبع:ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا