آذربایجاناخبارایرانعمومی

دیدار وزیران دفاع ایران و جمهوری آذربایجان در باکو

سرتیپ امیر حاتمی ، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان ظهر روز چهارشنبه با ذاکر حسن اف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان در باکو دیدار کرد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،طرفین در این دیدار درباره همکاری های دو جانبه در امور دفاعی و نظامی و همچنین مسائل منطقه ای گفت و گو و تبادل نظر کردند.
انتظار می رود ، مقامات دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان در جریان این سفر به تفاهم ها و توافق هایی در زمینه همکاری های دفاعی و نظامی و همکاری در زمینه تولید مشترک صنایع دفاعی برسند.
قرار است وزیران دفاع دو کشور پس از پایان مذاکرات در یک نشست خبری شرکت کنند.
سرتیپ امیر حاتمی که به دعوت ذاکر حسن اف ، وزیر دفاع جمهوری آذربایجان در راس یک هیات نظامی ،به این کشور سفر کرده است ، طی دو روز اقامت در باکو ،با نخست وزیر و وزیران دفاع و صنایع دفاع جمهوری آذربایجان ملاقات خواهد کرد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان هنگام ورود ، به باکو در فرودگاه حیدر علی اف این شهر مورد استقبال حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر اجاق نژاد ، نماینده ولی فقیه در جمهوری آذربایجان و جواد جهانگیرزاده سفیر ایران در باکو و هیات عالی رتبه نظامی جمهوری آذربایجان به سرپرستی فواد محمداف معاون وزیر دفاع آذربایجان قرار گرفت.

منبع:ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا