آذربایجاناخبارایرانعمومی

عضو اتحادیه اجتماعی کمک به مادران سرباز جمهوری آذربایجان: ایران نمونه ای از بیداری اسلامی است

عضو اتحادیه اجتماعی کمک به مادران سرباز جمهوری آذربایجان از جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور نمونه در بیداری اسلامی یاد کرد که توانست با انقلاب خود صدای خود را به تمام جهان برساند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،« ایراده علیوا» عضو اتحادیه اجتماعی کمک به مادران سرباز جمهوری آذربایجان  که به تهران سفر کرده است، در حاشیه همایش هم اندیشی میهمانان خارجی شرکت کننده در جشن های پیروزی انقلاب اسلامی ایران در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: ایران برای ما یک الگوست که همیشه باید بیدار باشیم تا بین مسلمانان تفرقه نیافتد.
وی در خصوص تصمیم ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اظهار داشت: اسلام تاکید دارد که مسلمانان باید با هم باشند زیرا این قرار بر شاهرگ مسلمانان دمیده شده است.
وی افزود: باید با هم متحد شویم که قدس را آزاد کنیم و برای این آزادی باید با یکدیگر وحدت داشته باشیم.
ایراده علیوا  گفت: ما امروز بیش از هر روز دیگری به وحدت نیاز داریم و در قرآن کریم هم آیه ای داریم که می فرماید تمامی مسلمانان باید به «حبل المتین» که همان اسلام است، متصل باشند.
این عضو انجمن مردم نهاد از جمهوری آذربایجان گفت: باید این آیه را سرلوحه زندگی خود قرار داده، به آن حیات داده و آن را استحکام دهیم تا بین مسلمانان تفرقه ای رخ ندهد.
همایش هم اندیشی میهمانان خارجی شرکت کننده در جشن های فجر انقلاب اسلامی ۲۱ بهمن ماه با حضور علی اکبر ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی و بیش از ۳۰۰ شخصیت، اندیشمند و نخبه از کشورهای مختلف در تهران برگزار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا