آذربایجاناخبارعمومی

باکو پست: ارتباط جنسی دانش آموزان مدارس مختلط باکو رسوایی به بار آورد

در پی رسوایی  انتشار گسترده عکس و خبر رابطه جنسی دو دانش آموز یکی از مدارس باکو که ضبط و در شبکه های اجتماعی پخش شده است، وزارت آموزش جمهوری آذربایجان از رسانه های این کشور خواست با درنظر گرفتن نابالغ بودن این دو دانش آموز، در انتشار اخبار مربوطه حساسیت داشته باشند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از پایگاه اینترنتی باکوپست، دانش آموز کلاس یازدهم مدرسه شماره ۱۳۲ – ۱۳۴ باکو در رختکنی سالن ورزش این مجموعه آموزشی با دختری از کلاس هفتم رابطه جنسی برقرار کرده که تصویر آن در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. در این ارتباط، به ارگان های ذیربط شکایت شده و دادستانی کل براساس ماده ۱۵۰ قانون کیفری مبنی بر حرکات خشونت آمیز جنسی، پرونده پیگرد گشوده است. «جاویدان رضایف» دانش آموز کلاس یازدهم با حکم دادگاه منطقه «صبائیل» باکو بازداشت شده است.»
وزارت آموزش طی اطلاعیه ای در این باره ، اعلام کرد : « در ارتباط با واقعه ای که در یکی از مدارس باکو روی داده، با در نظر گرفتن سن دانش آموزان و حفظ منافع آنها و نیز زیان نرسیدن به فضای معنوی این مرکز تحصیلی و برای جلوگیری از وقوع موارد مشابه، با دعوت از کارشناسان سازمان های ذیربط ، تدابیر مقتضی اتخاذ می شود. مدارک مربوطه برای ارزیابی حقوقی به سازمان های حقوقی ذیربط ارسال شده است. از رسانه های گروهی خواهش می شود با درنظر گرفتن نابالغ بودن دانش آموزان، درباره این مساله حساسیت داشته باشند.»

براساس این خبر،گفتنی است جاویدان رضایف نوه وزیر اسبق دفاع آذربایجان( داداش رضایف) است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا