آذربایجاناخبارعمومیناردارانویژه

رهبر جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان: قدس نمی تواند پایتخت رژیمی خودخوانده باشد

حجت الاسلام طالع باقرزاده، رهبر جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان با ارسال پیامی از زندان تاکید کرد : « امکان ندارد قدس پایتخت رژیمی خودخوانده شناخته شود.»

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از راکورس تی وی، نزدیکان حاج طالع باقرزاده اعلام کردند وی درباره مساله قدس تاکید کرده است : « «قدس نه تنها برای مسلمانان، بلکه برای مسیحیان و یهودیان نیز قداست دارد. قدس ، ارزش مشترک سه دین آسمانی است. چنین شهری نمی تواند به عنوان پایتخت رژیمی خوخوانده باشد. »
طالع باقرزاده افزوده است : « رییس جمهوری آمریکا با تصمیم خود ، ناخودآگاه فرصتی را برای تقویت وحدت میان مسلمانان ایجاد کرده است. اندکی قبل از این، به مناسبت میلاد پیامبر اسلام (ص) «هفته وحدت» را برگزار کردیم و اکنون برای نمایش این وحدت ، فرصت ایجاد شده است. اکنون زمان اتحاد و نشانه گیری غضب تمامی مسلمانان علیه رژیم اسراییل است.»
طالع باقرزاده افزوده است : « ماهیت رژیم صهیونیستی با رژیم اشغالگر ارمنستان مشابه است. قدس و قره باغ نیز شکل های مختلفی از یک مساله هستند. باید دانست تا زمانی که اسراییل در خاورمیانه ( غرب آسیا) و ارمنستان در قفقاز، از سیاست اشغالگری دست برندارند، ثبات برقرار نخواهد شد. به همین علت، مسلمانان جمهوری آذربایجان ، درک بهتری از مساله قدس دارند. ما هیچ گاه با اینکه قره باغ متعلق به ارمنستان و قدس متعلق به اسراییل بشود، کنار نخواهیم آمد. »

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا