آذربایجاناخبارایران

فعالیت «مرکز نظامی گنجوی» در دانشگاه آکسفورد ادامه خواهد یافت!!!

در ادامه تلاش های جمهوری آذربایجان برای معرفی تحریف آمیز شخصیت «نظامی گنجوی» در مراکز علمی اروپا، خبرگزاری رسمی آذرتاج جمهوری آذربایجان از توافق برای تداوم همکاری «شعبه دانشگاه لومونوسوف مسکو در باکو» با «موسسه شرق شناسی دانشگاه آکسفورد» در چارچوب « مرکز نظامی گنجوی» خبر داد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،  این توافق در دیدار خانم نرگس پاشایِوا، مدیر «شعبه دانشگاه لومونوسوف مسکو در باکو» با «آنتونی گرین»، مدیر بخش توسعه برنامه های علمی دانشگاه آکسفورد و «ادموند هرزیگ»، رییس «مرکز نظامی گنجوی» دانشگاه آکسفورد در لندن حاصل شد.
در این دیدار، فعالیت های علمی – آموزشی «مرکز نظامی گنجوی» در دانشگاه آکسفورد طی سال ۲۰۱۷ بررسی و درباره فعالیت های این مرکز در زمینه اجرای طرح های علمی – آموزشی در سال ۲۰۱۸ تبادل نظر شد.
آنتونی گرین گفت مرکز نظامی گنجوی دانشگاه آکسفورد طی پنج سال که از فعالیتش می گذرد، سیمای علمی خود را به اثبات رسانده است.
خانم نرگس پاشایوا نیز از مسئولان دانشگاه آکسفورد تشکر و اعلام کرد موافقت مسئولان این دانشگاه برای نامیده شدن کتابخانه موسسه شرق شناسی دانشگاه آکسفورد، به نام نظامی گنجوی اخذ شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا