آذربایجاناخبارعمومینخجوان

آماده باش یگان های رزمی جمهوری خودمختار نخجوان

یگان های رزمی و عملیاتی متعلق به سپاه پنجم نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان مستقر در جمهوری خودمختار نخجوان در چارچوب هماهنگی با قرارگاه مرکزی نیروهای مسلح ضمن آرایش تجهیزات نظامی و استقرار یگان های رزم خود به حالت آماده باش درآمده است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،بنا بر اعلام وزارت دفاع جمهوری آذربایجان، یگان های رزمی و رده های مختلف ارتش جمهوری آذربایجان در اقدامی هماهنگ و با هدف تمرکز قوا و آمادگی برای رزم جهت اجرای هر نوع عملیات در سطوح مختلف همچنین ارزیابی توان رزمی و هماهنگی بیشتر با طرح ها و تصمیمات قرارگاه فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح به حالت آماده باش درآمده اند.
فرماندهان یگان های عملیات کننده همزمان با استقرار و آرایش نفرات و تجهیزات یگان های رزمی چند قرارگاه تاکتیکی و عملیاتی دیگر نیز جهت هدایت و هماهنگی اقدامات در مناطق مختلف این کشور راه اندازی کرده و تکنیک مربوط به انتقال و واگذاری ماموریت یک قرارگاه به قرارگاه عملیاتی دیگر را مورد آزمایش قرار داده است.
این در حالی است که همزمان اقدامات لازم جهت خرید تجهیزات مورد نیاز یگان های رزمی و عملیاتی از سوی قرارگاه فرماندهی مرکزی نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان نیز به اجرا گذاشته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا